search
menu

هتل Goddess of Bodrum isis hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی goddess of bodrum isis hotel
امکانات هتل گودس آف بودروم ایسیس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گودس آف بودروم ایسیس

معرفی goddess of bodrum isis hotel


هتل گودس آف بودروم ایسیس در دل زیبایی هایی های شهر بودروم قرار گرفته. بودروم شهری ساحلی در جنوب غربی ترکیه است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه به شمار می رود. برای تجربه یک سفر ایده آل و متفاوت، شهر بدروم گزینه بسیار مناسبی است چرا که جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر به قدری زیبا و متنوع هستند که بدون شک شکوه آن ها هر سلیقه ای را به خود جذب خواهد کرد. در کنار آثار تاریخی مانند قلعه سنت پیتر که یک دژ بی همتا در جهان است، سواحل بودروم، مراکز خرید بودروم و... یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز در این شهر قرار گرفته و شهر بدروم را به یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری ترکیه تبدیل کرده است. هتل goddess of bodrum isis در نزدیکی ساحل شهر قرار دارد و علاوه بر موقعیت مکانی بکر و بی نظیری که دارد، امکانات رفاهی فوق العاده و خدمات بی نظیری که در این هتل وجود دارند نیز لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر می کنند. برای تجربه سفری بی نظیر و بهره بردن از این امکانات تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما خارجی به شهر زیبای بودروم سفر کنید و ضمن اقامت در این هتل زیبا خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل گودس آف بودروم ایسیس


امکانات بی نظیری که در هتل گودس آف بودروم ایسیس قرار دارند سفری فراموش نشدنی را برای ساکنان هتل رغم می زنند. علاوه بر رستوران های اصلی، این هتل دارای چهار رستوران چینی، ایتالیایی، کباب ترکی و دریایی است که لذیذترین غذاها را به مهمانان ارائه می کنند. تنوع غذایی رستوران های این هتل به قدری زیاد است که بعید است با یک بار اقامت بتوانید تمام غذاهای آن را تجربه کنید.
هتل Goddess of Bodrum isis دارای دو استخر سرپوشیده و سرباز مخصوص بزرگسالان است که برای مهمانان لحظات خوشی را فراهم می کنند. همچنین یک استخر مخصوص کودکان نیز در این هتل قرار دارد تا کودکان نیز از لذت های موجود در سفر بهره مند باشند. ساحل خصوصی هتل شامل دو بخش ساحل صخره ای همراه با اسکله و ساحل ماسه ای است که با توجه به آب و هوای مناسب شهر بودروم، قدم زدن در این سواحل مخصوصا در شب حال و هوای خاصی دارد که حتما باید آن را تجربه کنید. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود و میان وعده های هتل نیز با تنوع فراوان و طعم مطبوعی که دارند هر ذائقه ای را وسوسه می کنند. از دیگر امکانات این هتل که آن را به یکی از جذاب ترین هتل های بودروم تبدیل کرده اند می توان به مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، زمین والیبال، زمین مخصوص بازی کودکان، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.


خدمات هتل گودس آف بودروم ایسیس


خدمات گسترده هتل گودس آف بودروم ایسیس در کنار امکانات رفاهی فراوان آن، این هتل را به یکی از محبوب ترین هتل های شهر بودروم تبدیل کرده اند. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل با مسافران احساس زیبا و آرامش بخشی را در مهمانان به وجود می آورد که سبب می شود مهمانان در طول اقامت لحظات خوشی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. مرکز اسپای هتل در کنار امکانات سونای آن محلی آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می کنند تا خستگی راه سفر را از تن مسافران بیرون کنند. در ساحل این هتل گروه موسیقی زنده فعالیت می کنند که جذابیت سواحل صخره ای و ماسه ای هتل را چندین برابر می کند. خدمات نگهداری از کودکان از خدمات ویژه این هتل به شمار می رود و این امکان را برای مهمانان فراهم کرده است که بدون نگرانی و دغدغه فرزندان خردسال خود را به این مرکز بسپارند و به خرید و گشت و گذار بپردازند.
تفریحات دریایی مثل قایق سواری، جت اسکی و.. که در ساحل هتل قرار دارند فرصت های فوق العاده نابی را برای لذت بردن از سفر و خاطره سازی، برای مهمانان فراهم میکنند. لاندری، اینترنت رایگان در لابی، خدمات خانه داری و... از دیگر خدمات این هتل جذاب به شمار می روند.

واحدهای اقامتی


هتل goddess of bodrum isisدارای ۶ طبقه است و از ۳۷۴ واحد اقامتی تشکیل شده. طراحی واحدهای اقامتی هتل به صورت لوکس و مدرن انجام شده است و بدون شک از اقامت در آن ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی هتل می توان به سوئیت ها، اتاق های غیر سیگاری و اتاق های خانوادگی اشاره کرد که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک اقامت ایده آل در واحدهای اقامتی هتل هتل گودس آف بودروم ایسیس فراهم شده اند که از جمله آن ها می توان به بالکن اختصاصی، مینی بار، سشوار، قهوه ساز، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام، سشوار و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل گودس آف بودروم ایسیس


فاصله تا محله گامبت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سنت پیتر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی بودروم: ۷.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است