search
menu

هتل Bolero Apart Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bolero Apart Hotel Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان بولرو بدروم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان بولرو بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bolero Apart Hotel Bodrum


هتل بولرو، هتل آپارتمانی اقتصادی در شهر ساحلی و زیبای بودروم در کشور ترکیه است. هتل Bolero Apart Hotel در نزدیکی دریا قرار دارد و تا ساحل‌های معروف و گوناگون شهر بودروم فاصله کمی دارد که فرصتی مناسب است تا در کنار خانواده و دیگر همسفران به تفریح و استراحت در ساحل و یا شنا در دریا پرداخت. هتل آپارتمان اقتصادی بولرو برای مسافرانی که قصد دارند در طول مدت اقامت خود راحتی زیادی داشته باشند، خودشان آشپزی کنند و یا اینکه بیشتر از دو نفر هستند بسیار مناسب و عالی است. هتل آپارتمان بولرو بودروم برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و متناسب با بودجه متوسط هستند؛ بسیار ایده‌آل است. برای رفتن به شهر بودروم و اقامت در هتل آپارتمان بولرو می‌توانید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و به فرودگاه ملی کالیمنوس و یا فرودگاه بین‌المللی میلاس بودروم بروید و سپس از آنجا به هتل بولرو بودروم برسید. شهر بودروم یکی از شهرهای ساحلی خوش آب‌وهوا و محبوب در بین گردشگرانی است که می‌خواهند تعطیلات خود را در شهری بگذرانند که جاهای دیدنی و سواحل بسیار معروف دارد و سالانه مسافران بسیاری به آن سفر می‌کنند. در طول مدت زمانی که در هتل آپارتمان بولرو اقامت دارید؛ حتما از جاهای دیدنی بودروم مانند قلعه بودروم، مراکز خرید بودروم، موزه‌های بودروم هم بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان بولرو بدروم


هتل Bolero Apart Hotel دارای امکانات، تجهیزات و خدماتی مورد توجه و خوب است که برای اقامت آسوده و بدون نگرانی مسافران تعبیه شده‌اند. هتل آپارتمان بولرو اینترنت وای‌فای رایگان دارد که در تمام فضاها می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر با خودرو خود سفر می‌کنید؛ خیالتان از بابت پارکینگ رایگان هتل آپارتمان بولرو بودروم راحت باشد؛ و قابل ذکر است که نیازی به رزرو پارکینگ نیست و پارکینگ هتل بولرو بودروم در فضای باز، روبروی هتل قرار دارد. یکی از جذابیت‌های هتل آپارتمان بولرو وجود کافی شاپ و امکان میل کردن صبحانه در فضای باز است که چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر و ساختمان‌های سفید و چشم‌گیر اطراف دارد. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو دارید؛ از هتل آپارتمان بولرو بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها و ساختمان هتل آپارتمان بولرو بدروم امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. کارکنان مجرب هتل آپارتمان بولرو علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و روسی هم با مسافران ارتباط برقرار کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق‌هایی که در هتل آپارتمان بولرو بودروم قرار دارند، هر کدام طراحی و چیدمانی زیبا و تحسین‌برانگیز دارند و برای اقامتی خوش و آسوده مناسب هستند. هتل Bolero Apart Hotel دارای اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی است که بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و آپارتمان‌های یک خوابه مناسب برای اقامت چهار فرد که دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل هستند. امکانات قابل قبول و عالی در اتاق‌های هتل آپارتمان بولرو بودروم قرار دارد تا راحتی و آسایش مسافران فراهم باشد. وسایلی که در اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل Bolero Apart Hotel به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، مبلمان، تلفن، صندلی، حمام با دوش، سشوار، تلفن، کمد لباس، جارو برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. آپارتمان‌های هتل بولرو بودروم برای کسانی که خودشان قصد دارند با سلیقه خود آشپزی کنند؛ امکانات خوبی در آشپزخانه دارد مانند گاز، کتری برقی، سینک ظرفشویی و برخی از لوازم آشپزخانه و آشپزی. میز و صندلی ناهارخوری هم در آپارتمان‌های هتل آپارتمان بولرو موجود است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان بولرو دارای کافی‌شاپی است که می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید و صبحی پر از انرژی و نشاط را در فضای باز در تراسی دنج آغاز کنید. همچنین می‌توانید در کافی شاپ دلنشین هتل آپارتمان بولرو استراحت کنید، از میان وعده‌ای خوشمزه لذت ببرید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

فاصله هتل آپارتمان بولرو بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ کادیکالسی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل گوموشلوک: ۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدتاون: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل یاهسی: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل شتر: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بودروم: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آسپات: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است