search
menu

هتل Bodrum Holiday Villas

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bodrum Holiday Villas
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل هالیدی ویلا بودروم

درباره هتل Bodrum Holiday Villas


هتل هالیدی ویلا بودروم هتلی ۳ ستاره و ساحلی در شهر بودروم ترکیه است. ساحل خصوصی در کرانه دریای سیاه، برگ برنده هتل Bodrum Holiday Villas درکنار سایر امکانات آن است.

واحدهای اقامتی هتل


هتل بدروم هالیدی ویلا، خانه‌های مستقل یک شکلی را در کنار دریا با امکاناتی متفاوت ایجاد کرده و با این کار خود باعث شده تا میهمانان حس راحتی بیشتر و گرما و صمیمیت در خانه بودن را داشته باشند. میهمانان این ویلاها در بدو ورود خود با آپارتمان‌هایی نزدیک دریا با امکاناتی چون باربیکیو و خانه‌های مبله‌ای مواجه خواهند شد که کاملا مطابق و الهام گرفته شده از طبیعت اطراف است. این مبلمان‌ها با رنگ‌هایی برگرفته از طبیعت هستند که با دکوراسیونی زیبا در اتاق‌های این ویلا قرار گرفته‌اند. بدروم هالیدی ویلا برای خانواده‌هایی با کودک و نوجوان نیز گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

امکانات رفاهی هتل


از جمله امکاناتی که بدروم هالیدی ویلا برای کودکان فراهم آورده زمین بازی مخصوص کودکان است. دیگر خدمتی که این اقامتگاه ارائه می‌دهد، مختص ورزشکاران و افرادی است که به فکر سلامتی جسم خود هستند، باشگاه ورزشی این هتل با وسیله‌هایی کاربردی مجهز شده است.
بالکن رو به دریای هتل بودروم هالیدی برای نوشیدن فنجانی قهوه و گپ و گفت با خانواده و دوستان، و تماشای دریای آرام با پرندگان خوش صدا، عالی است. از مزایای دیگر این ویلاها باید به آشپزخانه مجهز هر یک اشاره کرد. این آشپزخانه مجهز امکان آشپزی را به میهمانان می‌دهد تا در صورت تمایل خوراک مورد نظر و دلخواه خود را طبخ کنند اما اگر تمایلی به آشپزی نداشتند، رستوران مجموعه با انواعی از غذاهای سنتی و محلی پذیرای میهمانان است.
استخر سرپوشیده، پارک آبی، زمین تنیس، ماهی گیری و زمین بازی گلف از دیگر امکانات هتل هالیدی بودروم است. وای فای رایگان که امروزه به یکی از بایدهای زندگی تبدیل شده نیز با سرعتی بالا در دسترس گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما چارتر سفرمارکت به بودروم سفر و اتاقی را در این هتل برای خود رزرو کرده اند، قرار دارد. همچنین میهمانانی که با خودرو شخصی خود سفر کرده‌اند، نیازی نیست که ماشین خود را دورتر از مجموعه و در پارکینگ‌های خیابانی با هزینه پارک کنند، زیرا بدروم هالیدی برای این میهمانان پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. هتل بودروم هالیدی مانند بسیاری از اقامتگاه‌های دیگر ورود حیوانات خانگی را ممنوع اعلام کرده است. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه میلاس بدروم است.

اماکن نزدیک به هتل هالیدی ویلا بودروم


فاصله هتل هالیدی ویلا بودروم از پارک باشکو: ۸۵۰ متر
فاصله هتل هالیدی ویلا بودروم از فرودگاه میلاس بدروم: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل هالیدی ویلا بودروم از موزه هنر زکی مورن: ۲۹.۴ کیلومتر
فاصله هتل هالیدی ویلا بودروم از دروازه میندوس: ۳۱ کیلومتر
فاصله هتل هالیدی ویلا بودروم از فرودگاه ملی کالیمنوس: ۶۰ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است