search
menu

هتل Bodrum Holiday Resort & Spa Bodrum City

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Bodrum Holiday Resort & Spa, Bodrum City
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا

هتل Bodrum Holiday Resort & Spa, Bodrum City


هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا (Bodrum Holiday Resort & Spa, Bodrum City) از گزینه های اقامتی لوکس و خوش منظره شهر دیدنی بدروم است که بر دامنه تپه سرسبز و خوش آب و هوایی، درست در مقابل دریای نیلگون و تماشایی اژه قد برافراشته است. این هتل ۵ ستاره و مجلل که در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری و سواحل بدروم واقع شده، نه تنها از حیث موقعیت مکانی در شرایط مطلوبی بسر می برد، بلکه از نظر امکانات رفاهی و طرح های اقامتی نیز دست پیش را از سایر رقبای اطراف خود ربوده و به یگانه گزینه اقامتی گردشگرانی که بلیط هواپیما را برای اقامتی بیادماندنی خریداری می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل


برای تجربه اقامتی خاطره انگیز و شاد به چه چیزی نیاز دارید؟ استخر؟ اسپا؟ سونا؟ باشگاه تناسب اندام؟ تمام امکانات ذکر شده در محوطه هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا گنجانده شده است. این هتل شیک و مدرن با داشتن پارک آبی مجهز و چهار استخر مجزا (۲ استخر سرپوشیده و ۲ استخر روباز فصلی) هیچ حرفی در زمینه امکانات باقی نگذاشته است. کافی شاپ، پارکینگ رایگان، فضای سبز، کادوسرا، سالن آرایش و زیبایی، محوطه نگهداری از بار و بنه و باشگاه کودکان، از جمله امکاناتی هستند که با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو اتاقی در این هتل در اختیار شما قرار خواهند گرفت. افزون بر این موارد، تعداد چهار رستوران مجزا برای تامین غذای مورد نیاز میهمانان هتل در نظر گرفته شده که هر کدام به سرو غذایی خاص اختصاص داده شده اند. بعنوان مثال رستوران ایتالیان به طبخ غذاهای ایتالیایی تخصیص داده شده و رستوران کباب هتل برای پخت و پز کباب هایی لذیذ و محلی. با انتخاب رستوران بالیک می توانید غذاهای محلی ترکیه را نوش جان کنید و با رزرو میزی در رستوران آنا نیز به طیف وسیعی از غذاهای بین المللی دسترسی خواهید داشت.

فعالیت های تفریحی


از امتیازهای اقامت در هتل های لوکس و ۵ ستاره، امکان بهره مندی از فعالیت های تفریحی متنوعی است که این هتل ها در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا که اقامتگاهی باکیفیت و لوکس است، محدوده وسیعی از تفریحات هیجان انگیز و متعدد نظیر تیراندازی با کمان، ورزش های آبی و دریایی، دارت، موج سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، اسکواش، قایق سواری، کلوب شبانه و غیره را به میهمانان خود عرضه می کند.

خدمات هتل


بر هیچ کس پوشیده نیست که بخشی از راحتی و آسایش میهمانان در گروی خدماتی است که کارکنان هتل ها به مسافران ارائه می دهند و هتل Bodrum Holiday Resort & Spa که سرآمد هتل های بودروم محسوب می شود، در این زمینه نیز از هیچ کوششی برای فراهم سازی آسایش مطلق میهمانان خود دریغ نکرده است، چراکه انواع و اقسام خدمات و سرویس های رفاهی از جمله: خانه داری، شاتل فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، آرایش و زیبایی، پرستاری از کودکان و ماساژ را به کلیه میهمانان خود ارائه داده است.

واحدهای اقامتی هتل


چنانچه دوست دارید نمایی رویایی و شگفت انگیز از دریای لاجوردی اژه را در قاب پنجره اتاق خود داشته باشید، وقت را از دست ندهید و اتاقی در هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا برای خود رزرو کنید. واحدهای اقامتی این هتل به شکلی بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند و با انواع تجهیزات اقامتی، از تلویزیون بزرگ صفحه تخت گرفته تا میز و صندلی و چای ساز و قهوه جوش، به زیبایی تزئین گردیده اند. وجود طرح های اقامتی متنوع و واحدهای اقامتی اقتصادی و استاندارد در این هتل موجب گردیده است که هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا صرفا برای اقامت ثروتمندان نباشد و برای افرادی که با بودجه محدودی به بدروم سفر می کنند نیز مناسب باشد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بدروم هالیدی ریزورت اند اسپا


فاصله هتل تا قلعه بدروم: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج فرانسوی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آسیاب های بادی بدروم: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر یونانی:‌ ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است