search
menu

هتل Karmir Resort & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Karmir Resort & Spa Antalya
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کارمیر ریزورت اند اسپا

درباره هتل Karmir Resort & Spa Antalya


هتل ۵ ستاره کارمیر ریزورت اند اسپا (Karmir Resort & Spa Antalya) با ساختمانی شیک که بالکن‌های دورتادورش حتما وسوسه اقامت را به جان هر کسی می‌اندازد در شهر کمر آنتالیا واقع شده است. مساحت ۱۸ هزار مترمربعی مکان کوچکی نیست و به همین جهت امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در خود جای داده است.

امکانات رفاهی هتل


هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا تنها ۹۰ متر با ساحل خصوصی فاصله دارد، ولی با این حال استخرهای روباز بزرگش فرصت تفریح در داخل هتل را برای مهمانان فراهم کرده است. سالن پیشرفته اسپا، حمام ترکی، سونا، وان، ماساژهای درمانی و باشگاه تنها بخشی از تسهیلات هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا هستند.
همان‌طور که گفتیم بالکن‌های اتاق‌ها جذابیتِ اقامت در این هتل را بیش‌تر کرده‌اند و می‌توانید عصرها و شب‌های خنکی را روی بالکن تجربه کنید. ضمنا تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون‌های صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام‌های خصوصی مجهز به دوش، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان هستند و در هر اتاقی صندوق اماناتی به اندازه استاندارد وجود دارد.
با وجود رستوران‌های ترکی و ایتالیایی، بار، بوفه‌ها و دکه‌های داخل هتل هر مهمانی با هر ذائقه‌ای می‌تواند به بهترین شکل از خود پذیرایی کند. ضمنا منوهای این رستوران‌ها با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی رنگین شده‌اند و حتی برای کودکان نیز بوفه‌ای در نظر گرفته شده است. در نزدیکی استخر دکه‌های بستنی و کیک فروشی هستند که مثل آهنربا گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را جذب خود می‌کنند.

فعالیت های تفریحی هتل


جالب است بدانید که از سوی هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا برنامه‌های تفریحی و سرگرمی‌های زیادی تدارک دیده شده که در طول روز مانع بی‌حوصلگیتان خواهد شد. این برنامه‌ها یا در داخل هتل و یا اطرافش اجرا می‌شوند. اگر به بازی‌های ورزشی علاقه داشته باشید می‌توانید با بهره‌مندی از محوطه بازی تنیس، دارت و میز بیلیارد، هیجان را چاشنی سفرتان بکنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که هتل کارمیر ریزورت اند اسپا از مرکز شهر کمر ۹ کیلومتر فاصله دارد و این در حالی است که برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید مسافتی به اندازه ۳۰ کیلومتر را طی کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کارمیر ریزورت اند اسپا


فاصله هتل تا دره گوینوک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مونلایت: ۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است