search
menu

هتل Tufad Prestige Boutique Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tufad Prestige Boutique Ankara
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل توفاد پرستیژ آنکارا

درباره هتل Tufad Prestige Boutique Ankara


هتل توفاد پرستیژ آنکارا از هتل‌های ۳ستاره آنکارا است که نیازهای پایه‌ای گردشگران را فراهم می‌کند. اگر به دنبال جایی متوسط برای اقامت هستید و انتظار امکانات فوق لوکس و تفریحات متنوع ندارید یکی از اتاق‌های هتل Tufad Prestige Boutique Ankara آنکارا را رزرو کنید. از مزیت‌های این هتل می‌توان به هزینه مناسب و موقعیت مکانی خوبش اشاره کرد. هتل توفاد پرستیژ آنکارا با خیابان‌های معروف تونالی هیملی و آرژانتین فاصله چندصد متری دارد و به شما این امکان را می‌دهد که با کمی پیاده‌روی به پارک کوغولو یا کوگلو بروید و نفسی تازه کنید.

امکانات رفاهی هتل


از این گذشته امکانات این هتل نیز درخور یک هتل ۳ ستاره است، اتاق‌های ساده و مرتب هتل با امکاناتی مثل تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، صندوق امانت، حمام اختصاصی مجهز به سشوار، وسایل بهداشتی و دوش تجهز شده‌اند و زمینه را برای آسایش هرچه بیش‌تر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت فراهم کرده‌اند.
اگر احساس گرسنگی کردید چند انتخاب خواهید داشت، یا به رستوران منو انتخابی هتل توفاد پرستیژ آنکارا سر بزنید و هر غذایی دوست داشتید سفارش بدهید یا به رستوران بالای سقف بروید و در حین میل غذای موردعلاقه‌تان چشم‌اندازهای محشر شهر آنکارا را تماشا کنید. ضمنا برای صبحانه باید به سالن غذاخوری رفته و در آنجا با بهره‌مندی از سلف سرویس از خودتان پذیرایی کنید. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق برگذاری جلسات، بهترین گزینه برای سفرهای کاری شماست.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که گفتیم بوتیک‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف هتل توفاد پرستیژ آنکارا هستند که فقط ۶ دقیقه پیاده تا ساختمان هتل راه دارند و این دسترسی راحت به معنی صرفه‌جویی در وقتتان خواهد بود. فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه به هتل است از طرفی امکان بهره‌مندی از کرایه خودرو و سرویس ترانسفر فرودگاهی هم برای تمامی مهمانان وجود دارد، به شرطی که هزینه لازم را بپردازند. فراموش نکنید در ۵۰۰ متری هتل به مرکز خرید Karum بروید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل توفاد پرستیژ آنکارا


فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان کارانفیل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج آتوکوله: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است