search
menu

هتل Siyav Otel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siyav Otel Ankara
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیاو آنکارا

درباره هتل Siyav Otel Ankara


هتل سیاو آنکارا هتلی ۳ ستاره و مقرون به صرفه در شهر آنکارا پایتخت ترکیه است. در میان مقاصد گردشگری مختلف در دنیا، ترکیه و به خصوص آنکارا جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از اقامت‌گاه‌های مناسب هتل سیاو است. اگر سخت‌گیر نیستید و فقط جایی مطلوب برای اقامت می‌خواهید که نزدیک جاذبه‌های آنکارا باشد، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم.

امکانات رفاهی هتل


هتل Siyav Otel Ankara یک هتل جمع‌وجور است که در مرکز آنکارا قرار گرفته و نزدیک خیابان کونور، کارانفیل و میدان کیزیلای است. اتاق‌ها ساده و دنج هستند و امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت رایگان، سشوار و دمپایی دارند. برای رفاه بیشتر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت هتل امکاناتی چون اجاره پاسخگویی ۲۴ ساعته، سوغاتی، آسانسور، تهویه مطبوع، صرافی،انبار نگهداری چمدان، فکس و فتوکپی فراهم کرده است.
در مورد وعده‌های غذایی نگران نباشید، چرا که خیابان کونور پر است از رستوران‌های معروف و معتبر. کافی است از هتل سیاو خارج شوید تا با رستوران‌های متنوع روبرو شوید. برای خرید هم، با وجود مراکز خرید شیک مشکلی نخواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل


لازم است بگوییم مجلس ملی کبیر ترکیه در ۷۰۰ متری هتل Siyav Otel است و موزه آنیت کابیر آتاتورک در آنکارا ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. پارکینگ در این هتل رایگان است و فرودگاه بین‌المللی اسن باغا در ۲۵ کیلومتری هتل سیاو است. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل سیاو ممنوع می‌باشد.

با سفرمارکت دیگه لازم نیست برای خرید بلیط هواپیما آنکارا و یا رزرو هتل آنکارا در گوگل ساعت ها جستجو کنی زیرا در سفرمارکت تمامی آژانس های مسافرتی معتبر در یکجا نمایش داده می شود و شما به راحتی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما آنکارا و یا هتل سیاو آنکارا را رزرو نمایید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیاو آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کنور: ۳۰ متر
فاصله هتل تا میدان کیزیلای: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد کوکا تپه: ۱۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی ترکیه: ۱.۴ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است