search
menu

هتل Sergah Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sergah Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سرگاه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سرگاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sergah Hotel


هتل سرگاه یکی از هتل‌های مجلل است که در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل سرگاه آنکارا برای مسافرانی که به دنبال اقامتی خوش، آسوده و لوکس هستند بسیار مناسب است. هتل Sergah Hotel در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته‌است و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مشهور نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاهای دیدنی آنکارا بازدید کنید. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید تا به هتل سرگاه آنکارا بروید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل سرگاه ۲۲ کیلومتر با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن آنکارا تنها حدود سه کیلومتر تا هتل سرگاه آنکارا فاصله دارد. اگر تمایل دارید که با وسایل حمل‌ و نقل عمومی در شهر آنکارا به گشت‌وگذار بروید، از مترو استفاده کنید زیرا چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل سرگاه قرار دارند. از جاذبه‌های طبیعی معروف آنکارا که در طول مدت زمان اقامت خود در هتل سرگاه باید از آن‌ها بازدید کنید؛ پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا هستند که برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی بسیار مناسب و عالی هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سرگاه


هتل Sergah Hotel آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، برای اقامتی سرشار از آرامش بسیار ایده‌آل است که اقامت در هتل سرگاه خاطراتی خوش را برای شما به یادگار می‌ماند. هتل سرگاه آنکارا لابی دنج با فضایی شیک، صبحانه بوفه، رستوران، پارکینگ رایگان دسترسی و امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سونا، اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل و زمین بازی کودکان دارد. از آنجایی که هتل سرگاه برای اقامت مسافرانی که به قصد کار و تجارت سفر می‌کنند هم مناسب است، دارای فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن جلسات و کنفرانس است. خدماتی که هتل سرگاه برای آسودگی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات دربانی، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، دستگاه خودپرداز و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید، برای راحتی و سهولت تردد از ترانسفر فرودگاهی هتل سرگاه استفاده کنید. اگر علاقه به رانندگی در شهر داشته باشید، می‌توانید از هتلSergah Hotel خودرو اجاره کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل سرگاه آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


در هتل سرگاه تعداد ۱۱۲ اتاق شیک و مجلل وجود دارد که طراحی چشم‌گیر و چشم‌نواز دارند و کاملا با اقامتی همراه با آسودگی و راحتی مناسب هستند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سرگاه آنکارا بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و سوئیت دو نفره با یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی در اتاق‌های هتل سرگاه آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین را تجربه کنند. امکانات داخل اتاق‌های هتلSergah Hotel که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سرگاه امکان سیگار کشیدن را ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای زدودن خستگی‌های خود و هدیه دادن شادابی و طراوت به پوست خود، به سونای هتل سرگاه آنکارا بروید و ساعاتی را به خوشی و سلامتی سپری کنید. کودکان شما می‌توانند در زمین بازی داخل هتل سرگرم شوند و اوقاتی شاد را در خاطرات خود ثبت کنند. در هتل سرگاه یک کتابخانه و یک اتاق بازی هم قرار دارد تا مسافران احساس بی‌حوصلگی نکنند و اقامتی مفرح و به‌یادماندنی داشته باشند.

رستوران هتل


در رستوران دنج و باشکوه هتل Sergah Hotel آنکارا در فضایی دلنشین و دلپذیر در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود در وعده‌های مختلف خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی ترکی و کبابی سفارش دهید و میل کنید.

فاصله هتل سرگاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۱۴۰ متر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۴.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است