search
menu

هتل Radisson Blu Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Ankara
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رادیسون بلو آنکارا

درباره هتل Radisson Blu Ankara


هتل رادیسون بلو آنکارا از هتل‌های محبوب و مشهور آنکار در ترکیه است که نامش در بین گردشگران بسیار آشنا است. آیا حاضرید در هتل ۴ ستاره‌ای که رضایت ۱۰۰ درصدی مهمانانش را کسب کرده اقامت کنید؟ هتلی که با نوسازی اتاق‌هایش رنگ تازه‌ای به چهره خود گرفت و در کنار مزیت‌های دیگری مثل نزدیکی به مراکز خرید و ایستگاه مترو، زمینه را برای اقامتی راحت و دل‌نشین برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت مهیا کرد.

امکانات رفاهی هتل


هتل رادیسون بلو آنکارا دقیقا در مرکز خیابان استقلال آنکارا واقع شده است که دید جالبی به پارک تفریحی و چشم‌اندازهای ویژه آن دارد. از اتاق‌های این هتل به راحتی می‌توان مقبره آتاتورک و پارک گنچلیک را تماشا کرد.
باید بگوییم همه اتاق‌های هتل رادیسون بلو از امکانات خوبی برخوردارند، تلویزیون‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق‌ و اینترنت رایگان در هر واحد اقامتی جای داده شده‌اند تا آسایش مهمانان را تضمین کنند. با اینکه رستوران‌ و غذاخوری هتل کاملا شیک و تمیز است ولی به پای رستورانی نمی‌رسد که در فصل تابستان و در میان فضای سرسبز باغ برپا می‌شود، جایی که می‌توانید با لپ‌تاپتان هم کار کنید.
گفتنی است که با اقامت در هتل رادیسون بلو به صورت رایگان به تجهیزات باشگاه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید مثل سابق تناسب اندامتان را حفظ کنید. بعد از تمرینات باشگاهی هم می‌توانید در مرکز سونا خستگی را از تنتان بیرون برانید و به ماهیچه‌هایتان استراحت بدهید.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی هتل Radisson Blu Ankara حرف ندارد، مخصوصا برای کسانی که روی حمل‌ونقل عمومی حساب باز کرده‌اند و آسودگی سفرشان از این طریق تضمین می‌شود. خبر خوش این است که با وجود ایستگاه مترو شیهیه آن هم در مجاورت ساختمان دسترسی فوق‌العاده راحتی به سایر خطوط حمل‌ونقل عمومی خواهید داشت. در ضمن بدون رزرو قبلی و پرداخت هزینه می‌توانید از پارکینگ این هتل بهره‌مند شوید. در فاصله نه چندان دور می‌توانید از آثار تاریخی آنکارا مانند قلعه آنکارا، موزه تمدت آناتولی و کلیسای جامع آتاتورک بازدید کنید. فرودگاه اسن بوغا نزدیکترین فرودگاه به هتل رادیسون بلو آنکارا است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رادیسون بلو آنکارا


فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آنکارا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است