search
menu

هتل Ozdemir Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ÖZDEMİR HOTEL ANKARA
امکانات عمومی هتل اوز دمیر آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوزدمیر آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ÖZDEMİR HOTEL ANKARA


یکی از هتل‌های مشهور در شهر آنکارا هتل اوز دمیر است. این هتل میان‌رده به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید به نقاط مختلف شهر رفت‌وآمد راحتی داشته باشید، همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود مسافران می‌توانند به‌آسانی از جاهای مختلف شهر بازدید کنند، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیما مشتاق به رزرو این هتل می‌شوند. از لحاظ مسافت می‌توان چنین بیان کرد که این هتل تا آنیت تکبیر ۳.۲ کیلومتر، تا موزه آتاتورک آنیت تکبیر ۳.۳ کیلومتر، تا قلعه آنکارا ۳.۹ کیلومتر و تا موزه باستان‌شناسی آنکارا ۱.۸ کیلومتر فاصله دارد و تمامی این جاذبه‌های دیدنی و گردشگری ذکرشده جزو مشهورترین جاهای آنکارا به شمار می‌روند و مسافران می‌توانند در هنگام سفر به این شهر زیبا از این جاذبه‌ها بازدید کنند. سایر جاذبه‌های دیدنی در شهر آنکارا عبارت‌اند از موزه تمدن‌های آناتولیایی، پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی، شهربازی واترلند اوراسیا، مساجد دیدنی آنکارا و حمام رومی آنکارا. همچنین لازم به ذکر است که شهر آنکارا به دلیل پایتخت بودن ممکن است برخی از افراد به این شهر به دلیل کار و تجارت سفر کنند که همین امر سبب گشته تا سالانه میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان شوند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل ÖZDEMİR HOTEL ANKARA فرودگاه اسن بوغا آنکارا است که با ۲۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اوز دمیر آنکارا


از امکانات عمومی هتل اوزدمیر می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در این مجموعه دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، فقط باید بابت استفاده از پارکینگ در این هتل هزینه اضافی پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در لابی هتل ÖZDEMİR HOTEL ANKARA می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و بارهایتان را به این قسمت بسپارید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کرده و از خدمات و امکانات رفاهی مناسب بهره‌مند شوند. در صورت اقامت در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


برای اقامت در هتل اوزدمیر آنکارا می‌توانید از اتاق‌های متنوع بهره‌مند شوید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل اکونومی و اتاق توئین یا دوبل استاندارد. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل مجهز بوده و اقامتی با آسایش را تجربه خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل ÖZDEMİR HOTEL ANKARA می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا و کتری برقی اشاره کرد. توجه داشته باشید که در داخل این اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار ندارید، بدین‌جهت باید افراد سیگاری به محل مشخص‌شده در لابی مراجعه کنند. همچنین در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی تعبیه‌شده است که مجهز به دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل اوزدمیر آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۴ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است