search
menu

هتل Ontur Butik Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ontur Butik Hotel Ankara
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اونتور بوتیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ontur Butik Hotel Ankara


هتل اونتور بوتیک در شهر آنکارا واقع‌شده است. موقعیت قرارگیری این هتل در جاده کندی است که دسترسی آسانی به‌تمامی نقاط شهر دارد، بدین‌جهت در تمامی فصل‌های سال مملو از مسافر می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر برای مسافران فراهم می‌کنند. این هتل در جنوب مرکز شهر آنکارا واقع‌شده و دارای ساختمان مدرن با فضای دیدنی و اتاق‌های زیبا است. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل Ontur Butik Hotel Ankara می‌توانید از مناطقی مانند قلعه آنکارا، حمام رومی، مساجد دیدنی آنکارا و موزه‌های آنکارا بازدید کنید. همچنین منطقه قاضی عثمان پاشا به این هتل بسیار نزدیک است و همین امر سبب جلب‌توجه هرچه بیشتر مسافران می‌شود. فرودگاه استانبول با ۳۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اونتور بوتیک آنکارا

ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته همراه با روم سرویس اشاره کرد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در داخل اتاقتان میل کنید. به دلیل نزدیکی به چندین مراکز خرید می‌توانید از برندهای مشهور خریداری کنید. دسترسی به این مراکز در عرض چند دقیقه پیاده‌روی امکان‌پذیر است. اینترنت وای فای در این هتل رایگان بوده و در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. فضای بیرونی این هتل را باغ زیبایی تشکیل داده است که در این قسمت مبلمان چیده شده و لحظات خوشی در انتظار شماست. در بخش مربوط به شستشو نیز می‌توانید از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.
در بخش بیزینس هتلOntur Butik Hotel Ankara می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را برگزار کرده و انواع خدمات مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. قسمت مربوط به پذیرش نیز شامل اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات باربری است. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برای این‌گونه مسافران فراهم گردیده شده است. پارکینگ اختصاصی هتل اونتور بوتیک نیز رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. کارکنان در این مجموعه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و به انواع زبان‌ها تسلط دارند که عبارت‌اند از آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل اونتور بوتیک می‌توان به مرکز سلامتی اشاره کرد. همچنین در بخشی از هتل نیز جکوزی داغ دایر گردیده شده که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این بخش ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل دو نوع بوده که بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها در هتل اونتور بوتیک عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس شامل یک تخت خواب دونفره بزرگ و یک کاناپه تخت شو و اتاق دوبل دلوکس دوقسمته شامل دو تخت خواب دونفره بزرگ و دو کاناپه تخت شو. اتاق‌های موجود در داخل این محوطه شامل تختخواب‌های استاندارد بوده و در داخل هریک از اتاق‌ها نیز حمام اختصاصی تعبیه‌شده است. علاوه بر این‌ها می‌توانید از مینی ‌بار و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Ontur Butik Hotel Ankara عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و غذاخوری. همچنین در داخل حمام اختصاصی نیز جکوزی داغ و سونا تعبیه‌شده است. به یاد داشته باشید که در داخل اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


هتل اونتور بوتیک دارای رستوران است و انواع غذاهای ترکی محلی به‌صورت منویی در این رستوران ارائه می‌شود. همچنین در اطراف و نزدیکی‌های هتل Ontur Butik Hotel Ankara می‌توانید از چندین نوع رستوران و کافی‌شاپ و مراکز خرید بهره‌مند شوید که بخش فود کورت دایر گردیده شده است.

فاصله هتل اونتور بوتیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است