search
menu

هتل Nobel Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nobel Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل نوبل آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوبل آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Nobel Hotel Ankara


هتل نوبل آنکارا از هتل‌های مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران است که اطلاعات کلی از امکانات این هتل را در این متن ارائه خواهیم‌کرد. این هتل در منطقه Ulus آنکارا قرار دارد و فاصله آن با مرکز شهر حدود ۳ کیلومتر است. فرودگاه Esenboga با این هتل حدود ۲۱.۹ کیلومتر فاصله دارد و اگر بخواهید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، بهتر است این فاصله را در نظر بگیرید. می‌توانید در هتل Nobel Hotel Ankara از یک صبحانه بسیار لذیذ و همچنین وعده‌های غذایی خوشمزه لذت ببرید. از هتل به راحتی می‌توانید به جاهای دیدنی آنکارا مانند: موزه‌های آنکارا، حمام رومی، قلعه آنکارا، شهربازی واندرلند اوراسیا و ... بروید و از دیدن این مکان‌های تفریحی و تاریخی لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل نوبل آنکارا


هتل از امکانات خوبی نیز برخوردار است و به راحتی می‌توانید از اقامت خود لذت ببرید. از امکانات بسیار شاخص هتل می‌توان به داشتن اینترنت اشاره کرد که بصورت رایگان و پر سرعت در تمام قسمتهای هتل قابلیت دسترسی به آن وجود دارد. در این محل شما شاهد یک لابی بسیار بزرگ و مبله خواهید بود. در ساختمان خود هتل پارکینگ وجود ندارد ولی در محلی در نزدیکی هتل پارکینگی وجود دارد که برای پارک خودروهای هتل Nobel Hotel Ankara در نظر گرفته شده‌است. استفاده از این پارکینگ برای مسافران این هتل رایگان است. انبار چمدان یکی دیگر از مواردی است که وجود آن تقریبا برای هر هتلی ضروری به نظر می‌رسد و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌های خود را به انبار چمدان این هتل بسپارید.
تبدیل ارز را می‌توانید به راحتی در هتل محل اقامتتان انجام دهید و به پول رایج کشور ترکیه را در محل اقامت خودتان دسترسی پیدا کنید. نظافت روزانه در هتل بصورت منظم انجام می‌شود. از سایر امکانات بهداشتی هتل می‌توان به وجود خشکشویی، لاندری و اتو اشاره کرد که به راحتی با پرداخت هزینه هر کدام می‌توانید از آن استفاده کنید. برای برگزاری جلسات در هتل امکانات ویژ‌ه‌ای در نظر گرفته شده است و خدمات فکس و فتوکپی نیز وجود دارد. کپسول آتش نشانی، آلارم دود و آلارم‌های امنیتی در بخش‌های مختلف هتل قرار دارند تا امنیت جانی و مالی شما حفظ شود. صندوق امانت از دیگر موارد مهمی است که وجود آن سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید مدارک و وسایل با ارزشتان را به آن بسپارید. شاتل فرودگاهی نیز برای مسافران هتل در نظر گرفته شده‌است و اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنید، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و کولر نیز در هتل وجود دارد تا جو مطلوبی برای اقامت شما به وجود آید. تنها زبانیکه کارکنان هتل به آن مسلط هستند زبان ترکی است. در این محل اقامتی شما می‌توانید درخواست اجاره خودرو را داشته باشید. اگر نیاز به خرید از فروشگاه یا هایپرمارکت داشته‌باشید، می‌توانید از کارکنان هتل درخواست کنید تا خریدهای شما را با دریافت هزینه اضافی به دست شما برسانند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل را می‌توانید رزرو کنید و از تجربه آرامش در آن‌ها لذت ببرید. تمام اتاق‌ها دارای اینترنت و تلویزیون هستند و از این نظر جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود. واحدها نسبتا بزرگ هستند و چیدمان خوبی دارند بطوریکه سبب آرامش خاطر شما خواهند شد. آینه و میز بزرگی نیز وجود دارد و علاوه بر این رنگ کف اتاق‌ها و پرده پنجره‌ها و سایر لوازم در هماهنگی با یکدیگر است. تلفن نیز در واحدها قرار دارد تا در صورت لزوم با پذیرش در ارتباط باشید. انواع اتاق‌هایی که در هتل Nobel Hotel Ankara می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق دو تخته با دو تخت تک نفره یا یک تخت دابل دو نفره
• سوئیت با یک تخت دو نفره
• اتاق با بالکن شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل مورد نظر رستوران خوبی دارد که می‌توانید نهار، شام و صبحانه را در هتل Nobel Hotel Ankara با آرامش خاطر در کنار همراهانتان میل کنید.

فاصله هتل نوبل آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی: ۲۷۰ متر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم نگاری آنکارا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر آنکارا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است