search
menu

هتل Niza Park Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Niza Park Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل نیزا پارک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیزا پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Niza Park Hotel


هتل نیزا پارک یکی از هتل‌های چهار ستاره و باشکوه است که در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل نیزا پارک آنکارا برای مسافرانی که به دنبال اقامتی خوش، آسوده و مجلل هستند بسیار مناسب است. هتل Niza Park Hotel آنکارا موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مشهور آنکارا نزدیک است. در مدت زمانی کوتاه به مراکز خرید متنوع در اطراف هتل نیزا پارک بروید و علاوه بر خرید، اوقاتی خوش و مفرح را سپری کنید.
در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید تا به هتل نیزا پارک برسید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل نیزا پارک حدود ۲۷ کیلومتر با ماشین است. از جاذبه‌های طبیعی معروف آنکارا که در طول مدت زمان اقامت خود در هتل نیزا پارک آنکارا باید از آن‌ها بازدید کنید؛ پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا هستند که برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز بسیار مناسب و عالی هستند؛ یکی از این پارک‌های معروف آنکارا که در نزدیکی هتل نیزا پارک هم قرار دارد، پارک گنچلیک است که برای تفریح، پیاده‌روی و پیک نیک کردن ایده‌آل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیزا پارک


هتل Niza Park Hotel با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، متناسب با اقامتی فراموش‌نشدنی و سرشار از آرامش است. هتل نیزا پارک آنکارا دارای لابی دنج با فضایی شیک، کافی شاپ در فضای باز، رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام فضاهای هتل، دسترسی و امکانات ویژه معلولین، آسانسور و باشگاه ورزشی است. از آنجایی که هتل نیزا پارک برای اقامت مسافرانی که به قصد کار و تجارت سفر می‌کنند هم مناسب است، دارای فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن جلسات و کنفرانس است.
قابل ذکر است که سالن برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف هم در هتل نیزا پارک وجود دارد. خدماتی که هتل نیزا پارک آنکارا برای آسودگی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات دربانی، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، برای راحتی و سهولت تردد از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل نیزا پارک استفاده کنید. اگر علاقه به رانندگی در شهر داشته باشید، می‌توانید از هتل نیزا پارک آنکارا خودرو اجاره کنید. کارکنان مهمان‌نواز و مجرب هتل نیزا پارک علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مجلل و متنوعی در هتل Niza Park Hotel آنکارا قرار دارند که هر کدام چیدمانی راحت، چشم‌نواز و زیبا دارند و برای اقامتی آسوده و بدون مشکل طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل نیزا پارک بدین شرح است: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دابل و اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی که در اتاق‌های هتل نیزا پارک آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین را تجربه کنند؛ شامل مواردی است از جمله: یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، تلفن، چای و قهوه ساز، بالکن، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که اتاق‌های هتل نیزا پارک امکان سیگار کشیدن ندارند اما در فضای اختصاصی آن در محوطه هتل این امکان مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر در طول اقامت خود در هتل نیزا پارک آنکارا وقت اضافی دارید و یا برنامه منظم روزمره ورزشی را دنبال می‌کنید؛ حتما به باشگاه ورزشی مجهز هتل بروید و ساعاتی را به سلامتی و شادابی خود اختصاص دهید.

رستوران هتل


یک رستوران لوکس در هتل Niza Park Hotel قرار دارد که می‌توانید در فضایی دلنشین در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود در وعده‌های مختلف خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی بین‌المللی سفارش دهید و میل کنید. همچنین در کافی شاپ هتل نیزا پارک که در فضای باز، سرسبز و دنج هم امکان نشستن دارد، ساعاتی دلپذیر و به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل نیزا پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کاروم آنکارا: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید تاوروس آنکارا: ۱۴ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است