search
menu

هتل The Wings Hotels Neva Palas Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Wings Hotels Neva Palas Ankara
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
خدمات و امکانات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوا پالاس آنکارا

درباره هتل The Wings Hotels Neva Palas Ankara


هتل نوا پالاس آنکارا هتلی ۴ ستاره در پایتخت مدرن و نوگرای ترکیه آنکارا است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در سفر به این شهر زیبا، اقامت در هتلی که نزدیک جاذبه‌ها و مراکز خرید باشد، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. یکی از هتل‌های مناسب Neva Palas است که در مرکز شهر قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌ها در هتل The Wings Hotels Neva Palas Ankara به سبک مدرن طراحی شده‌اند و دارای امکاناتی مثل تلویزیون صفحه‌تخت، حمام خصوصی، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، مینی‌بار و صندوق امانات هستند. بعضی از اتاق‌ها چشم‌انداز جذابی به مرکز شهر دارند. خدمات اتاق رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی مثل خشک‌شویی، اتو و لباسشویی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران هتل نوا پالاس بسیار معتبر و محبوب است و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر آنکارا را مقابلتان قرار می‌دهد. در این رستوران که دارای گواهینامه از Chaine des Rotisseurs است، صبحانه به صورت سلف‌سرویس با مواد اولیه تازه ارائه می‌شود و برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای محلی ترکی انتخاب کرده و میل کنید. منو رژیمی هم در صورت تمایل موجود است. علاوه بر رستوران، اسنک بار هم در هتل موجود است. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد هستند و تلاش می‌کنند تا اقامت در هتل نوا پالاس برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت همراه با آرامش باشد.

خدمات و امکانات هتل


برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
مرکز خرید کیزیلای و خیابان تونالی هیلمی در نزدیکی هتل نوا پالاس قرار دارند که می‌توانید پیاده به آن‌ها سر بزنید. برای مسافت‌های دور، سیستم حمل‌ونقل عمومی آنکارا در دسترس است. در صورت تمایل می‌توانید تقاضای کرایه ماشین کرده و به راحتی از همه جاذبه‌های کلان‌شهر آنکارا دیدن کنید. فرودگاه بین‌المللی اسن‌بوغا در ۲۵ کیلومتری هتل قرار دارد که با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌ و برگشت به فرودگاه استفاده کنید. ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوا پالاس آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کارانفیل: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی آنکارا:‌ ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آنکارا: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است