search
menu

هتل Lion City Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lion City Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل لیون سیتی آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیون سیتی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lion City Hotel Ankara


هتل لیون سیتی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر آنکارا است. این هتل دسترسی چنددقیقه‌ای به ایستگاه مترو دارد و از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنکارا دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و مسافران از سراسر کشور و دنیا برای سفرهای تفریحی و سفرهای کاری و تجاری با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند، به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل به‌تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. با توجه به اینکه هتل Lion City Hotel Ankara تا قلعه آنکارا ۴.۱ کیلومتر و تا آنیت کبیر ۴.۲ کیلومتر و تا موزه آتاتورک آنیت کبیر ۵ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت به‌راحتی می‌توانید با پای پیاده یا با چند دقیقه رانندگی از این جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید.
علاوه بر این جاذبه‌های دیدنی می‌توان به موزه تمدن‌های آناتولیایی و پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی، حمام رومی و مساجد دیدنی آنکارا اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه اسن بوغا در شهر آنکارا است که با ۲۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لیون سیتی آنکارا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند خیالشان از بابت اتومبیل راحت باشد. همچنین در سراسر نقاط این هتل اینترنت وای فای رایگان ارائه می‌شود. در لابی نیز می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی مانند روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل Lion City Hotel Ankara وجود دارند. در این مجموعه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. درصورتی‌که به دلیل سفر کاری عازم شهر آنکارا می‌شوید، با اقامت در این هتل می‌توانید از مرکز بیزینس آن بهره‌مند شده و از امکاناتی مانند فکس و فتوکپی استفاده کنید. همچنین در لابی اتاق چمدان تعبیه‌شده تا وسایل و بارهایتان را به این قسمت بسپارید. در لابی نیز سالن زیبایی و آرایشی تعبیه‌شده است که در صورت نیاز و دلخواه می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست و زیبایی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به بازی دارت اشاره کرد که برای طرفداران این بازی یکی از بهترین گزینه‌ها رزرو این هتل است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل لیون سیتی آنکارا دارای اتاق‌های متنوعی است که عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق سینگل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق توئین بوجت، اتاق تریپل استاندارد و سوئیت استاندارد. در داخل سوئیت یک اتاق‌خواب و پذیرایی وجود دارد. همه اتاق‌ها به‌طور روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل هتل لیون سیتی چشم‌انداز زیبایی رو به شهر داشته و از میهمانان استقبال می‌کنند. در داخل اتاق‌های هتل Lion City Hotel Ankara امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، گاوصندوق، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی تعبیه‌شده‌اند. همچنین همه اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو. توجه داشته باشید برای دسترسی به طبقات بالایی فقط می‌توانید از پله استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند باید از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. در هنگام وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید از انواع غذاهای ترکی و محلی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل لیون سیتی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است