search
menu

هتل koza millenyum hotel & spa Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل koza millenyum hotel&spa Ankara
امکانات عمومی هتل کوزا میلینیوم اند اسپا آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوزا میلینیوم اند اسپا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل koza millenyum hotel&spa Ankara


هتل کوزا میلینیوم اند اسپا در شهر آنکارا قرار دارد. این هتل باکیفیت به دلیل قرار گیری در پایتخت این کشور در طول سال از میهمانان زیادی میزبانی کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل لحظات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا خیابان آرژانتین ۱.۱ کیلومتر و تا جاده تونالی حلمی نیز ۲.۶ فاصله وجود دارد، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنکارا دسترسی آسانی خواهید داشت. برخی از جاذبه‌های مشهور دیگر در این شهر عبارت‌اند از موزه آتاتورک آنیت کبیر و آنیت تکبیر و قلعه آنکارا که با ۵ کیلومتر فاصله از این هتل بازدید به همه گردشگران توصیه می‌شود. سایر جاذبه‌های دیدنی در این شهر عبارت‌اند از حمام رومی آنکارا، پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی، موزه تمدن‌های آناتولیایی و موزه‌های آنکارا. فرودگاه اسن بوغا نیز با ۲۶ کیلومتر فاصله از هتل koza millenyum hotel&spa Ankaraاز طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده و آزاد بودن ورود حیوانات.

امکانات عمومی هتل کوزا میلینیوم اند اسپا آنکارا


در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس بهره‌مند شوید و در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به سفارش خوراکی و نوشیدنی موردنیازتان اقدام کنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در فضای بیرونی و محوطه هتل koza millenyum hotel&spa Ankara باغ زیبایی وجود دارد که در هنگام عصر یا شب می‌توانید لحظات خوشی را در این قسمت تجربه کنید. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد بوده و برای این کار باید در هنگام رزرو هتل درخواست دهید که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. پرسنل در این مجموعه در هر چه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند و همگی کارآزموده بوده و به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای تفریح و سرگرمی نیز امکانات رفاهی مناسبی در داخل هتل koza millenyum hotel&spa Ankara تعبیه‌شده است که می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد. در این مرکز انواع ماساژ ارائه می‌شود که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین بخش دیگری به‌عنوان سونا تعبیه‌شده که می‌توانید بعد از خستگی روزمره و گشت‌وگذار در سطح شهر و در میان جاذبه‌های دیدنی در این قسمت ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از خدماتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری برقی بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌ها نیز حمام‌های اختصاصی تعبیه‌شده است که در داخل حمام‌ها دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی قرار داده‌اند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در این هتل ارائه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک این هتل سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکیه محلی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کوزا میلینیوم اند اسپا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آنیت تکبیر: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است