search
menu

هتل Ismira Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ismira Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل اسمیرا آنکارا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسمیرا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ismira Hotel Ankara


هتل اسمیرا آنکارا، هتلی در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و فاصله بسیار کوتاهی تا جاهای دیدنی آنکارا دارد. این هتل امکانات رفاهی مناسب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا موزه آنیت کبیر آتاتورک، قلعه آنکارا، میدان کیزیلای، سفارت آمریکا و ... کم است و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند در کوتاه ترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هتل اسمیرا آنکارا مناسب مهمانانی است که دوست دارند در سفر به آنکارا به راحتی از جاذبه‌ها بازدید کنند. اگر عاشق طبیعت و فضای سبز هستید، حتما از پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا بازدید کنید. اقامت در هتل اسمیرا آنکارا برایتان بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. کارکنان هتل Ismira Hotel Ankara مجرب، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسمیرا آنکارا


در هتل اسمیرا آنکارا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیط هواپیما آنکارا ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل اسمیرا آنکارا وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای سینگل، دبل، تریپل و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه زیبا و استاندارد چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های سرد و گرم سفید و قرمز در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با موکت‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۹٫۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۴٫۳ تا ۹٫۳ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل اسمیرا آنکارا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل اسمیرا آنکارا همه روزه در وعده‌ صبحانه به صورت بوفه‌ای آماده و سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه نوش جان کنند.

فاصله هتل اسمیرا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۴٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است