search
menu

هتل Sheraton Ankara Hotel & Convention Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Ankara Hotel & Convention Center
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل شرایتون آنکارا

درباره هتل Sheraton Ankara Hotel & Convention Center


هتل شرایتون آنکارا یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در آنکارا پایتخت کشور ترکیه است. این هتل ۵ ستاره در مرکز آنکارا قرار گرفته و تنها چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه با مرکز خرید کاروم فاصله دارد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌ها به زیبایی طراحی شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی هستند. بعضی از اتاق‌ها چشم‌انداز جذابی به منطقه کاواکلیدره آنکارا دارند. کارکنان بسیار مسئولیت‌پذیر و دوستانه با مهمانان همکاری می‌کنند. لازم به ذکر است خدمات اتاق و نظافت روزانه در هتل شرایتون آنکارا رایگان است و با گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت با پرداخت هزینه می‌توانند از خدماتی همچون اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی بهره‌‌مند شوند.

امکانات رفاهی هتل


در این هتل انتخاب رستوران برعهده شماست، می‌توانید به رستوران باغ تراس بروید و در هوای آزاد از خوردن باربکیو و غذاهای سنتی ترکیه لذت ببرید و یا با انتخاب رستوران براسری و تناول گلچینی از غذاهای ترکی، بین‌المللی و عثمانی در یک محیط راحت وقت بگذرانید. پس از صرف غذا، امتحان نوشیدنی‌های متنوع هتل را در بار تراس از دست ندهید.
هتل شرایتون آنکارا در مرکز شهر قرار دارد و به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های مختلف شهر آنکارا بازدید کنید. پس از گردش روزانه نظرتان راجع به کمی تفریح و سرگرمی چیست؟ این هتل سرگرمی هایی چون بازی تنیس، بیلیارد، دارت، پینگ پونگ و یا اسکواش را برای میهمانانش فراهم کرده است که در قبال پرداخت هزینه می‌توانید از این بازی‌ها بهره‌مند شوید. آب‌تنی کردن در استخر سرپوشیده هم پیشنهاد جالبی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید از سونا و یا باشگاه ورزشی هتل استفاده کنید. استفاده از پارکینگ در این هتل رایگان است و نیاز به رزرو ندارد. نزدیکی هتل Hotel Sheraton Ankara Hotel & Convention Center به ایستگاه مترو Kizilay امکان دسترسی سریع و آسان را به تمام نقاط شهر فراهم کرده است. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این موجودات دوست‌داشتنی در قبال پرداخت هزینه، به هتل آزاد است.

موقعیت مکانی هتل


لازم به ذکر است که فرودگاه اسن باغا آنکارا در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌وبرگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل شرایتون آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کارنفیل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی آنکارا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است