search
menu

هتل Hotel Cinnah Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Cinnah Ankara
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جیناح آنکارا

درباره هتل Hotel Cinnah Ankara


هتل جیناح آنکارا از هتل‌های ۴ستاره آنکارا است که در نزدیکی پارک مشهور کوغولو آنکارا قرار گرفته است. به محض اینکه چند روزی را در هتل Hotel Cinnah Ankara گذراندید ترک اتاق‌های راحت، گرم و نرم و دل‌باز آن برایتان سخت خواهد بود. عادت قدم‌زنی در پارک کوغولو یا کوگلو که فقط ۱۰۰ متل از ساختمان فاصله دارند یا مراکز خریدی که تا هتل کمی پیاده راه دارند، شما را وابسته هتل جیناح آنکارا می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل


از جذابیت‌های دکوراسیون و طراحی اتاق‌های هتل هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. خوش‌خواب‌ها، رنگ اثاثیه و سبک مینیمالیست دکور، فضای هنری و دل‌نشینی را به وجود آورده که با وجود امکاناتی مثل تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه‌جوش، کتری برقی و سشوار شاید حتی دوست نداشته باشید از اتاقتان بیرون بیایید.

امکانات رفاهی هتل


رستوران نورد هتل پذیرایی از صبحانه را به خود مهمانان واگذار می‌کند، ولی برای وعده‌های دیگر با تنوع زیادی در منوی خود آماده گرفتن سفارش هر گونه غذای محلی و بین‌المللی خواهد بود. در هتل جیناح آنکارا هم می‌توانید در سالن زیبایی به سر و روی خود برسید و هم در صورت نیاز از مغازه کادویی داخل مجموعه هدایایی را بخرید. بهره‌مندی از تفریحاتی که این هتل برای مهمانان تدارک دیده با هماهنگی کادر مجرب پذیرش صورت می‌گیرد که به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و کمک در چنین اموری هستند. برای مثال می‌توانید در برنامه اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری شرکت کنید.

موقعیت مکانی هتل


ضمنا باید در نظر داشته باشید که این هتل از بناهای معروف شهر فاصله چندانی ندارد و با کمی پیاده‌روی می‌توان به بازدید از این مکان‌ها رفت. اصلی‌ترین مزیت اقامت در این هتل برای گردشگرانی است که بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را خریداری کرده و با حیوان خانگی خود سفر می کنند، چراکه این هتل بدون دریافت هزینه میزبانی از این موجودات دوست‌داشتنی را هم می‌پذیرد. یکی دیکر از مزیت‌های هتل جیناح آنکارا نزدیکی به مراکزخرید، خیابان‌های مهم و سفارت آمریکا است. فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه به هتل است. از هتل Hotel Cinnah Ankara تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید Karum فاصله است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جیناح آنکارا


فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک سگمنلر: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کتابخانه ملی ترکیه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی آنکارا: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است