search
menu

هتل Hotel Best Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Best Ankara
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بست آنکارا

درباره هتل Hotel Best Ankara


هتل بست آنکارا از هتل‌های ۴ستاره و محبوب شهر آنکارا در ترکیه است. در فضای نوستالژیک هتل بست آنکارا حال و هوای گذشته و حال تلاقی پیدا می‌کنند، جایی که می‌توانید نوستالژی و مدرنیته را در آنِ واحد حس کنید. همین که وارد هتل شوید در گوشه لابی دنج و راحتش نوازنده پیانو و کتاب‌خوان‌هایی را می‌بینید که در دنیای خود غرق هستند.

امکانات رفاهی هتل


از این گذشته با اقامت در هتل بست آنکارا، امکاناتی مثل اینترنت رایگان، رستورانی باشکوه، مرکز تناسب اندامی با تجهیزات پیشرفته و پارکینگی رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. باصفاترین قسمت اتاق‌های هتل بست آنکارا، بالکن‌هایشان هستند، جایی که می‌توانید همراه با صرف نوشیدنی به تماشای غروب یا چشم‌اندازهایی از مرکز شهر بنشینید. اثاثیه داخل اتاق‌ها به سبک مدرنی چیده شده‌اند و مجهز به حمام، تهویه مطبوع و میز کار یا آرایش هستند.
در طول اقامت، باید هر روز صبح برای میل صبحانه به بخش غذاخوری بروید و مطابق با ذائقه‌تان از خودتان پذیرایی کنید، ضمنا قبل یا بعد از آن می‌توانید روزنامه روزانه خود را دریافت کنید. برای وعده‌های ناهار و شام نگاهی به منوی رستوران ماوی لوکا بیاندازید، حتما غذاهای متنوع بین‌المللی آن‌جا وسوسه‌تان می‌کند.
جالب است بدانید که راحتی و آسودگی کسانی که برای هدف‌های کاری به آنکارا سفر کرده‌اند در هتل Hotel Best Ankara تامین شده است و این به خاطر فراهم کردن بخشی برای انجام امور کاری مثل فکس، پرینت و استفاده از رایانه است. در خصوص اموری مثل خشکشویی و خدمات ترانسفر فرودگاهی هم باید با کادر پذیرش هتل صحبت کنید که متعهدانه در حال انجام وظایفشان و خدمت رسانی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت هستند. امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است.

موقعیت مکانی هتل


درباره موقعیت مکانی هتل باید بگوییم که دسترسی راحتی به سیستم حمل و نقل عمومی خواهید داشت، چون چندین ایستگاه اتوبوس در فاصله ۳۰۰ متری از هتل بست آنکارا واقع شده‌اند و حتی تا ساختمان پارلمان ترکیه حدود ۵۰۰ متر فاصله وجود دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بست آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کارانفیل: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کتابخانه ملی ترکیه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی آنکارا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه تاریخی آنکارا: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است