search
menu

هتل Ayma Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل Ayma Hotel Ankara
واحدهای اقامتی هتل
امکانات و خدمات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل آیما با مراکز مهم و جاذبه های گردشگری شهر آنکارا

هتل Ayma Hotel Ankara


هتل آیما آنکارا یک هتل دوستاره در شهر آنکارا پایتخت ترکیه است. هتل آیما انکارا، از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. از نظر موقعیت مکان قرار گیری هتل آیما آنکارا در بهترین محل یعنی مرکز شهر و نزدیک جاهای دیدنی آنکارا واقع شده است. بهتر است بدانید که هتل آیما آنکارا دارای ۶۶ اتاق شیک بسیار تمیز و مرتب است.

واحدهای اقامتی هتل


از نظر تنوع اتاق ها به یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین و سه تخته استاندارد تقسیم بندی شده اند. شایان ذکر است که در تمام اتاق های هتل Ayma Hotel Ankara امکانات رفاهی مانند مینی بار ، تلفن ، دوش ، گاوصندوق ، تهویه مطبوع ، گرمایش مرکزی ، اتاق نشیمن ، عایق صوتی ، تلویزیون ، تلویزیون ماهواره ای ، میز و سشوار وجود دارند. . شيشه هاي دوجداره اتاق های هتل آیما از ورود هرگونه سر و صدا در هنگام استراحت مهمانان هتل جلوگيري مي کند. لازم به ذکر است که سوئیت های مخصوص برای ماه عسل در هتل آیما آنکارا طراحی شده است و آماده پذیرایی از عروس و داماد ها هستند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل


هتل آیما با خدمات عالي میزبان میهمانان خود در یک فضای ساده و راحت است. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما دریافت نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. مدیریت هتل آیما آنکارا امکانات زیادی را برای رفاه حال و آسایش گردشگران تدارک دیده که از آن جمله می توان به خشکشویی، پارکینگ رایگان، نظافت روزانه، رستوران، اتاق چمدان، سرویس پذیرش ۲۴ ساعته، تلفن و خدمات فکس اشاره کرد. بد نیست بدانید که در هتل آیما آنکارا انواع کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و کردید کارت پذیرفته خواهند شد. اگر شما از جمله افرادی هستید که با خانواده هتل آیما را برای اقامت در آنکارا انتخاب کرده اید بهتر است اطلاع داشته باشید که در اتاق های خانوادگی دور هم می توانید صبحانه را در اتاق شخصی سرو نمایید. رفتار و خدمات دوستانه کارکنان هتل آیما آنکارا باعث شده است که اکثر گردشگران این هتل را برای اقامت ایده آل خود انتخاب نمایند. در این میان لازم به ذکر است که کارکنان آموزش دیده هتل آیما به زبان انگلیسی هم مسلط هستند. اتاق جلسه کاملا مجهز برای برگزاری جلسات کاری در هتل آیما تعبیه شده است. همچنین در صورت درخواست مهمانان، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. همچنین مسافران مي توانند از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنند. وای فای رایگان برای خرید بلیط هواپیما و .. یکی دیگر از ویژگی های هتل آیما آنکارا است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

موقعیت مکانی هتل


خبر خوش اینکه هتل آیما فقط ۲۰ دقیقه پیاده با با سفارت انگلیس، ایالات متحده آمریکا، کانادا فاصله دارد. اگر شما از جمله کسانی هستید که به خوردن فست فود علاقه دارید بهتر است بدانید که در داخل هتل ساندویچ فروشی هست که شما همزمان با میل کردن ساندویچ می توانید به تماشای تلویزیون بنشینید. مدیریت و کارکنان هل آیما آنکارا تمام تلاش خود را انجام می دهند تا گردشگران از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند.

فاصله هتل آیما با مراکز مهم و جاذبه های گردشگری شهر آنکارا


فاصله تا میدان کزیلا: ۴۱۰ متر
فاصله تا پارک کورتولوس: ۹۹۰ متر
فاصله تا موزه مردم نگاری: ۱٫۶ کیلو متر
فاصله تامجمع بزرگ ملی ترکیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا پارک گنکلیک: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدنهای آناتولی - ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا ارگ آنکارا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سگمنلر: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا تئاتر رومی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ استقلال: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا ستون جولیان: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد هاچی بایرام: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا آنا تکبیر: ۴ کیلومتر
فاصله تا ترمینال آنکارا: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه اسنبوجا: ۲۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است