search
menu

هتل Hotel Abro Necatibey Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hotel Abro Necatibey Ankara
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
موقعیت مکانی هتل
فاصله هتل آبرو نکاتبی با مراکز مهم و برخی جاذبه های گردشگری شهر آنکارا

هتل Hotel Abro Necatibey Ankara


هتل آبرو نکاتبی یک هتل سه ستاره شیک و تمیز است که در خیابان شلوغ و پر سر و صدا جانکایا آنکارا واقع شده است. همانطور که می دانید شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر بزرگ ترکیه است. بهتر است بدانید که از نظر موقعیت مکانی و هتل Hotel Abro Necatibey Ankara گزینه بسیار عالی و نزدیک به جاهای دیدنی آنکارا و مناسب برای گردشگران و مسافران شهر آنکارا است.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آبرو نکاتبی امکانات زیادی را برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر برای پذیرایی از مهمانان شهر آنکارا در کشور ترکیه فراهم کرده اند. اتاق های هتل آبرو نکاتبی به یک تخته استاندارد، دوتخته دابل، دوتخته تویین و سه تخته استاندارد تقسیم بندی می شوند. بهتر است بدانید که اتاق ها ظرفیت اضافه را ندارند. از امکانات موجود در اتاق های هتل آبرو نکاتبی تلویزیون کابلی، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان و مینی باری که نوشیدنی های تازه ارائه می دهد، را می توان نام برد. از نظر ظاهر تمام اتاق های هتل آبرو نکاتبی گرم و دارای کفپوش های چوبی هستند. یک محل مخصوص برای نشیمن و استراحت یا خواندن یک مجله تعریف شده است. لازم به ذکر است که طرح اقامتی باجت دارای پنجره هایی است که به سمت راهرو هتل آبرو نکاتبی هستند.

امکانات رفاهی هتل


برخی از امکاناتی که در هتل آبرو نکاتبی که برای رفاه حال گردشگران و مهمانان آنکارا تدارک دیده شده است، شامل: سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، باشگاه ورزشی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و در نزدیکی هتل، خدمات خشکشویی و خدمات اتو است. همچنین در هتل آبرو نکاتبی اتاق مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است که این افراد می توانند از این فضا برای سیگار کشیدن استفاده نمایند.

رستوران هتل


جالب است بدانید که رستوران هتل آبرو نکاتبی در پشت بام هتل با انواع مختلفی از غذا های محلی و ترکی با استفاده از مواد اولیه تازه و بهترین سر آشپز ها برای طبخ خوشمزه ترین غذا ها در خدمت مهمانان است. شما می توانید در چشم انداز فوق العاده با منظره پانوراما آنکارا غذای خود را میل نمایید و لحظات خاطره انگیزی از خرید بلیط هواپیما و سفر به آنکارا را در کنار عزیزانتان سپری کنید. اگر به تست و تجربه نوشیدنی و دسرهای متنوع علاقه دارید؛ پیشنهاد می کنیم که حتما به کافی شاپ هتل آبرو نکاتبی در لابی هتل انواع کوکتل و همچنین نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند، بروید و طعم های جدید را در این کافی شاپ امتحان نمایید. شایان ذکر است که کارکنان هتل آبرو نکاتبی همگی آموزش دیده و مسلط به زبان های انگلیسی، فارسی، آلمانی و آذربایجانی هستند همگی آماده اند تا بهترین اقامت را برای شما در هتل آبرو نکاتبی آنکارا به ارمغان بیاورند.

موقعیت مکانی هتل


بد نیست بدانید که یکی دیگر از ویژگی های هتل آبرو نکاتبی این است که در ۲ کیلومتری قلعه آنکارا واقع شده است و همچنین کسانی که به مراکز خرید و گردش در مراکز خرید علاقه دارند؛ مژده اینکه هتل آبرو نکاتبی کمتر از ۳ کیلومتر با سالن خرید کاروم فاصله دارد. همچنین هتل آبرو نکاتبی در فاصله خیلی کمی با موزه های مشهور آنکارا واقع شده است.

فاصله هتل آبرو نکاتبی با مراکز مهم و برخی جاذبه های گردشگری شهر آنکارا


فاصله تا موزه مردم شناسی آنکارا: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان کارانفیل: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کورتولوس: ۱ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان دانشگاه هاچتپه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان کونور: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تانمایشگاه سرگرم کننده آنکارا: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتیکابیر آتاتورک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار تی سی دی دی آنکارا: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تااستادیوم سبکی آنکارا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا فرهنگسرای آتاتورک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان آرژانتین: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکول: ۴٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است