search
menu

هتل Guleryuz Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Guleryuz Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گولریوز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گولریوز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Guleryuz Hotel


هتل گولریوز یکی از هتل‌های اقتصادی و در عین‌حال مجلل شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است. هتل دو ستاره گولریوز درست در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته‌است و به بسیاری از جاهای دیدنی آنکارا نزدیک است که با صرف کمترین زمان می‌توانید از جاذبه‌های مشهور پایتخت سیاسی و دومین شهر بزرگ ترکیه بازدید کنید. از راه‌های آسان برای رسیدن به هتل Guleryuz Hotel این است که بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید، به فرودگاه بین‌المللی اسین بوغا بروید و سپس از آنجا مسافتی حدود ۲۳ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل گولریوز برسید. شهر تماشایی آنکارا دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که بازدید از هر کدام خالی از لطف نیست. در طول مدتی که در شهر آنکارا و در هتل گولریوز اقامت دارید، حتما به پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا که از زیباترین جاذبه‌های طبیعی آنکارا هستند، بروید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گولریوز


اگر می‌خواهید به تنهایی، با همکاران، دوستان یا خانواده خود در هتل Guleryuz Hotel آنکارا اقامت داشته باشید؛ خیالتان از وجود امکانات و خدمات با کیفیت بالا و عالی راحت باشد. در هتل گولریوز به لابی دنج با دکوراسیون کلاسیک چشم‌گیر، رستورانی دنج، آسانسور، تراس و اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل استفاده است، دسترسی دارید. همچنین اگر با خودرو سفر می‌کنید، پارکینگ رایگان هتل گولریوز آنکارا در اختیار شما قرار دارد. انواع خدمات خوبی که هتل گولریوز برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات دربانی و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی. از آنجایی که سالانه مسافران زیادی به قصد کار و تجارت به شهر آنکارا سفر می‌کنند و ممکن است در هتل به‌صرفه و راحت گولریوز اقامت کنند، هتل Guleryuz Hotel با امکانات خوبی مانند فکس، فتوکپی و وجود جکوزی برای رفع خستگی، اقامت این قبیل مسافران را آسان‌‌تر و دلپذیر‌تر کرده‌است و کارکنان مجرب هتل گولریوز هم قادر هستند به زبان انگلیسی صحبت کنند. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، حتما از ترانسفر فرودگاهی هتل گولریوز آنکارا استفاده کنید تا راحتی بیشتری داشته باشید.

اتاق های هتل


تمامی ۴۶ اتاق موجود در هتل گولریوز آنکارا چیدمانی چشم‌نواز و زیبا دارند و برای اقامتی راحت، خوش و به‌یادماندنی طراحی شده‌اند. هتل Guleryuz Hotel دارای اتاق‌هایی است که بدین شرح هستند: اتاق دلوکس یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Guleryuz Hotel امکانات و وسایلی کاربردی و عالی قرار دارند که برای اقامتی بدون کمبود، آسوده و شیرین تعبیه شده‌اند. در داخل اتاق‌های هتل گولریوز آنکارا امکانات و تجهیزاتی وجود دارد از قبیل: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل گولریوز، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گولریوز آنکارا یک جکوزی قرار دارد که برای گذراندن ساعاتی مملو از تندرستی و زدودن خستگی‌های زندگی روزمره اخیر خود بسیار مناسب است و می‌توانید شادابی و آرامش را به خود هدیه کنید.

رستوران هتل


برای میل کردن صبحانه‌ای متنوع، لذیذ و به صورت بوفه به رستوران دنج و مجلل در هتل گولریوز بروید و در فضایی دلنشین صبحی سرشار از انرژی مثبت را آغاز کنید.

فاصله هتل گولریوز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌ های آناتولیایی آنکارا: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا: ۱۱ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است