search
menu

هتل Grand Ankara Hotel Convention Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ankara Hotel Convention Center
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند آنکارا

درباره هتل Grand Ankara Hotel Convention Center


هتل گرند آنکارا از هتل‌های لوکس و ۵ستاره آنکارا پایتخت ترکیه است. از کیفیت، سلیقه و اعتبار هتل گرند آنکارا نهایت لذت را ببرید. آنکارا پایتخت ترکیه به خاطر هم‌جواری این هتل با مجلس ملی کبیر و سفارت آمریکا به داشتن چنین هتلی می‌بالد. این هتل نه تنها متناسب با سلیقه لاکچری‌ پسندان بلکه هماهنگ با هر سن‌وسالی است. اگر تمایل دارید در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید با بهترین میزبانی روبرو شوید، هتل گرند را برای اقامتتان در نظر بگیرید.

امکانات رفاهی هتل


هتل Grand Ankara Hotel Convention Center و امکاناتش در حد بی‌نظیری شیک و مدرن هستند. بهره‌مندی از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی، تراس، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، باشگاه و حمام عمومی برای تک تک گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت در این هتل اتاقی برای اقامت خود رزرو می کنند مهیا شده است. درباره لوکس بودن لابی و معماری ساختمان هر چه بگوییم کم گفته‌ایم، به همین خاطر به سراغ اتاق‌ها می‌رویم. تمامی اتاق‌های هتل گرند مبلمان و سرویس خواب مدرنی دارند و در آن‌ها امکاناتی مثل تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، حمام مجهز به وان بزرگ و تهویه مطبوع را می‌بینیم. حتی بعضی از اتاق‌ها مجهز به وان اسپا هستند و می‌توان در داخل وان به تماشای شهر آنکارا مشغول شد و از چشم‌اندازهای زیبایش در شب لذت برد.
برای رفع خستگی حتما سری به مرکز سلامت هتل بزنید، این بخش جای بسیار مدرنی است که خدمات استانداردی ارائه می‌کند. اگر مشتاق دریافت خدمات ماساژ و سونای خشک نبودید به باشگاه این مرکز سر بزنید و از تجهیزات مختلفش بهره‌مند شوید. ضمنا رستوران سلف سرویس هتل Grand Ankara Hotel Convention Center در طول روز غذاهای مکزیکی و بین‌المللی خوشمزه‌ای سرو می‌کند و حتی علاقه‌مندان می‌توانند غذاهای سبک‌تری را از بخش بار لابی تهیه کنند.

موقعیت مکانی هتل


ناگفته نماند که موقعیت مکانی هتل گرند آنکارا برای هر نوع سفر کاری، خرید و تفریح ایده‌آل است، چون از بوتیک‌های خیابان تونالی هیلمی تا هتل ۱۰ دقیقه با خودرو راه است و می‌توان به این صورت از اقامت خود لذت برد. فرودگاه اسن بوغا آنکارا، نزدیکترین فرودگاه به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کارانفیل: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی:‌ ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است