search
menu

هتل Asrin Business Hotel Kizilay Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asrin Business Hotel Kızılay Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Asrin Business Hotel Kızılay Ankara


هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای، هتلی در منطقه کیزیلای آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که امکانات متنوع رفاهی فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در قلب شهر آنکارا واقع شده و تا میدان کیزیلای تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. در نزدیکی‌های هتل نیز کافه رستوران‌ها و مراکز خرید متعدد وجود دارند. ایستگاه مترو کیزیلای نیز در چند قدمی هتل قرار داشته و با پای پیاده قابل دسترس است. مهمانان می‌توانند برای بازدید از جاهای دیدنی آنکارا همچون آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک، حمام رومی آنکارا، مساجد دیدنی آنکارا، قلعه آنکارا و ... از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. در سفر به آنکارا می‌توانید با رزرو هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای اقامت خوشی تجربه کنید. کارکنان هتل Asrin Business Hotel Kızılay Ankara بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای


در هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه وندینگ نوشیدنی، کتابخانه، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، خشکشویی، لاندری، فکس، فتوکپی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل توئین، دبل، بیزینس، سوئیت جونیور، اتاق خانواده و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را فضای سبز و نمایی از کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه جذاب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق‌ها دنج و دلنشین بوده و ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و فضای اتاق را فوق‌العاده دنج کرده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت و اعلاء پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای همه روز وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای آماده و سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع و خوشمزه است. مهمانان با صرف صبحانه کامل و خوشمزه روز خود را پرنشاط آغاز می‌کنند. وعده ناهار و شام نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند.

فاصله هتل آسرین بیزینس آنکارا کیزیلای تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است