search
menu

هتل Argentum Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Argentum Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل آرگنتوم آنکارا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرگنتوم آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Argentum Hotel Ankara


هتل آرگنتوم آنکارا، هتلی در خیابان آرژانتین آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوع فراهم آورده و همواره برای تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی تلاش می‌کند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و مهمانان می‌توانند به راحتی از جاهای دیدنی آنکارا چون آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک، موزه های آنکارا، قلعه آنکارا و ... بازدید کنند. اگر در اواخر فصل بهار و یا تابستان به آنکارا سفر کنید، برای تجربه لحظات هیجان انگیز و فراموش نشدنی حتما به شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا بروید. این لوناپارک بزرگ‌ترین پارک و مجتمع تفریحی اروپا است و قطعا ارزش بازدید دارد. پس از گشت و گذار در شهر، استراحت در هتل دنج و برخورداری از خدمات متنوع آن خستگی‌تان را رفع کرده و سفرتان را شیرین‌تر می‌کند. کارکنان هتل Argentum Hotel Ankara نیز بسیار خوش برخورد، زحمتکش و مجرب هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرگنتوم آنکارا


در هتل آرگنتوم آنکارا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات لاندری، خدمات تجاری، پزشکی، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل آرگنتوم آنکارا وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل سینگل، دلوکس، دبل استاندارد و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه جذاب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق‌ها دنج و دلنشین بوده و ترکیب‌های رنگی متنوع و هماهنگ در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و فضای اتاق را دلنشین و دنج کرده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت و اعلاء پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آرگنتوم آنکارا از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۷ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آرگنتوم آنکارا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/چای ساز، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل یک سری امکانات برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا در اوقات فراغتشان با استفاده از آن‌ها سرگرم شده و حوصله‌شان سر نرود. یک سالن بدنسازی در هتل وجود دارد و مهمانان ورزشکار می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در سالن انجام دهند. در مرکز اسپا و سلامت هتل نیز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن ارائه می‌گردند که برای تجربه یک روز سرشار از آرامش فوق‌العاده هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای ارائه می‌گردد. مهمانان با صرف صبحانه کامل و خوشمزه روز خود را پرنشاط آغاز می‌کنند. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند و شامل غذاهای خوشمزه ترک و محلی هستند.

فاصله هتل آرگنتوم آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد کوجا تپه آنکارا: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جان کایا آنکارا: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کیزیل آی: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر آنکارا: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی ترکیه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است