search
menu

هتل Antik Otel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antik Otel Ankara
امکانات عمومی هتل آنتیک آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنتیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Antik Otel Ankara


هتل آنتیک یکی از هتل‌های خوب و سه ستاره در شهر آنکارا در ترکیه است. این هتل در جاده ایشکلار واقع‌شده و موقعیت قرارگیری بسیار خوبی دارد، بدین‌جهت سبب گشته تا جزو هتل‌هایی باشد که موردپسند مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. همه مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما مشتاق به رزرو این هتل هستند، تا حدی که بعد از اتمام سفر با رضایت کامل این هتل را ترک کرده و برای سفرهای بعدی نیز علاقه‌مند به رزرو خواهند شد. با توجه به اینکه این هتل در منطقه اولوس آنکارا واقع‌شده حدوداً ۱.۶ کیلومتر تا قلعه آنکارا و ۴.۱ کیلومتر تا آنیت کبیر فاصله دارد و موزه آتاتورک آنیت کبیر ۴.۴ کیلومتر و موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا ۵۰۰ متر فاصله‌دارند.
همه این جاذبه‌های دیدنی شهر آنکارا جزو جاذبه‌هایی هستند که موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرند و بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود، مطمئناً از این سفر و اقامت در هتل Antik Otel Ankara احساس خوشایندی خواهید داشت. البته علاوه بر جاذبه‌های ذکرشده می‌توان به جاهای دیدنی اشاره کرد که عبارت‌اند از شهربازی واندرلند اوراسیا، پارک‌ها و گردشگاه‌های طبیعی، مساجد دیدنی آنکارا و حمام رومی آنکارا. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل آنتیک آنکارا


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از مسافران در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال کرده و برای فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس بهره‌مند شوید و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را از لابی سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. پارکینگ اختصاصی در این مجموعه دایر گردیده تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات دیگر نظیر اتوکشی نیز در لابی هتل Antik Otel Ankara انجام می‌گیرد که باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین ممکن است برخی از مسافران به دلیل سفر کاری عازم شهر آنکارا شوند که در این هتل می‌توانند از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل و در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود، بدین‌جهت مسافران می‌توانند با شهر خود و دوستان و آشنایان به‌راحتی ارتباط برقرار کنند. کارکنان در این هتل کارآزموده بوده و به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه در این هتل اتاق‌های متنوعی وجود ندارد، بنابراین تمامی اتاق‌ها به‌صورت اتاق دوبل اکونومی بوده و همگی دارای یک تختخواب تک‌نفره و یک تختخواب دونفره با ظرفیت ۳ نفر هستند. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌طور روزانه نظافت می‌شوند. همه اتاق‌های موجود در داخل هتل آنتیک شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو، میز کار، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای. همچنین همه اتاق‌های هتل Antik Otel Ankara عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


با توجه به این‌که هتل آنتیک در شهر آنکارا رستوران ندارد، در محوطه و خیابان‌های نزدیک آن می‌توانید از انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بهره‌مند شوید و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سفارش دهید.

فاصله هتل آنتیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است