search
menu

هتل Ankara Royal Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ankara Royal Hotel
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال آنکارا

درباره هتل Ankara Royal Hotel


هتل رویال آنکارا از هتل‌های ۴ستاره آنکارا پایتخت ترکیه است که در محله مشهور کاواکلیدره قرار دارد. اقامت در محله کاواکلیدره مزیت‌هایی دارد که دسترسی به هر جای مهمی از آنکارا را برایتان راحت می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


چه با هدف کاری یا تفریح و خرید به آنکارا رفته باشید نزدیکی به خیابان‌های تونالی هیملی، کونور، کیزیلای و مراکز خرید امتیاز ویژه‌ای برای محل اقامتتان به نظر می‌رسد. هتل ۴ ستاره رویال آنکارا از دو قدمی تا ۲ کیلومتری‌اش با جاذبه‌ها، پارک‌ها و بوتیک‌های متنوع احاطه شده، به طوری که برای دسترسی به برخی از ‌آن‌ها نیازی به سیستم حمل‌ونقل نخواهید داشت.

امکانات رفاهی هتل


از امکاناتی که هتل Ankara Royal Hotel دارد می‌توان به مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، خدمات زیباسازی پوست، ماساژ و استخر اشاره کرد. اتاق‌های هتل چه سوئیت‌ها و چه اتاق‌های استاندارد مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، اینترنت رایگان، خوش‌خواب‌های ارتوپدیک و حمام‌های اختصاصی هستند.
با اقامت در هتل آنکارا رویال روزتان به این شکل شروع می‌شود که صبحانه را با پذیرایی از خودتان شروع کنید و برای وعده‌های غذایی دیگر به رستوران آن سر بزنید که انواع غذاهای ترکی و شرقی را در منویش جا داده است. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید غذای خود را در تالارهای داخل ساختمان یا داخل محوطه و در فضای باز میل کنید. هتل آنکارا رویال با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه مناسبی برای سفرهای کاری شماست. برای رفاه بیشتر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
همان‌طور که گفتیم مرکز اسپای هتل Ankara Royal Hotel با ارائه خدمات جوان‌سازی و زیباسازی پوست و حمام نمک امتیاز ویژه‌ای را به تسهیلاتش اضافه کرده و حتی با اضافه کردن نمک اسپوم به استخرش ماهیت درمانی به آب استخر داده است که بهره‌مندی از این خدمات برای تمامی مهمانان هتل امکان‌پذیر است. فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه به هتل است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال آنکارا


فاصله هتل تا خیابان کارانفیل: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج آتوکوله: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است