search
menu

هتل Ankara HiltonSA

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ankara HiltonSA
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون آنکارا

درباره هتل Ankara HiltonSA


هتل هیلتون آنکارا یا هتل هیلتون اس ای از آن دست هتل‌های ۵ستاره است که با اقامت در آن، در قلب آنکارا و در بهشت مدرنیته اقامت می‌کنید! احتمال دارد اقامتی که در هتل هیلتون اس ای تجربه می‌کنید تا آخر عمرتان جزو بهترین‌ خاطره‌های سفرتان باشد. این هتل ۵ ستاره در منطقه سرزنده‌ای از پایتخت و در دو قدمی خیابان تونالی هیلمی آنکارا و مراکز خریدش واقع شده است. بازسازی هتل در سال ۲۰۱۸ آن را تبدیل به رویایی‌ترین محل اقامت در آنکارا کرده است، به طوری که می‌توان گفت مدرنیته در این مکان رنگ و بوی دیگری دارد.

امکانات رفاهی هتل


به غیر از اتاق‌های شیکی که همگی تهویه مطبوع، حمام، میز کار مدرن، صندلی مخصوص، بخش نشیمن و چشم‌اندازی رو به شهر دارند و امکان بهره‌مندی از تلویزیون و مینی‌بار را برای مهمانان فراهم کرده‌اند، امکانات مدرن دیگری در اختیارتان خواهد بود که اینترنت رایگان، مرکز سلامت، استخر سرپوشیده، باشگاه و سالن‌های لاکچری فقط بخشی از آن‌ها هستند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل هیلتون آنکارا امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خودپرداز، خدمات ماساژ، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
ناگفته نماند که تسهیلات سالن اسپا در سال ۲۰۱۷ به طور کامل نوسازی شد و دارای ۲ اتاق ماساژ، سونا، حمام و جکوزی است که می‌توانید بعد از یک روز انرژی‌بر خستگی را از تنتان بیرون کنید. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این موجودات دوست‌داشتنی به هتل Ankara HiltonSA در قبال پرداخت هزینه آزاد است.

رستوران هتل


گفتنی است که مثل هر هتل ۵ ستاره دیگری کیفیت غذاهای متنوع رستوران‌های هتل Ankara HiltonSA باورکردنی نیست ولی نکته جالب توجه این است که رستوران گرین هاوس هتل توسط آشپزهای درجه یک و ممتازی که موفق به کسب جایزه‌های معتبر شده‌اند، گردانده می‌شود و همین در طول اقامت به خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت نوید بی‌نظیرترین طعم‌ غذاها را می‌دهد. ضمنا چشم‌انداز باغی که از این رستوران پیداست سهم کمی در لذت‌بخش بودن وعده‌های غذایی ندارد.

موقعیت مکانی هتل


فرودگاه اسن بوغا آنکارا نزدیکترین فرودگاه به هتل است. از هتل Ankara HiltonSA تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید Karum فاصله است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هیلتون آنکارا


فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک سگمنلر: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا برج آتاکوله: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مردم شناسی آنکارا: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است