search
menu

هتل Anit Park Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anit Park Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل آنیت پارک آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنیت پارک آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anit Park Hotel Ankara


هتل سه ستاره آنیت پارک در شهر آنکارا، پایتخت و دومین شهر بزرگ کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Anit Park Hotel Ankara برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی به‌صرفه و با بودجه معمولی داشته باشند، بسیار مناسب است. هتل اقتصادی آنیت پارک آنکارا موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی آنکارا نزدیک است. اگر قصد دارید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ یک ایستگاه قطار در نزدیکی هتل آنیت پارک قرار دارد که تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین المللی اسن بوگا تا هتل آنیت پارک حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و به راحتی با ماشین می‌توانید در کمتر از یک ساعت از فرودگاه به هتل Anit Park Hotel Ankara برسید. در زمان اقامت خود در هتل آنیت پارک آنکارا حتما از بازدید پارک ها و گردشگاه های طبیعی آنکارا غافل نشوید زیرا فرصتی مناسب برای تفریح، زدودن خستگی‌های ذهنی و گذراندن اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنیت پارک آنکارا


هتل آنیت پارک آنکارا امکانات و خدمات خوبی را برای آسودگی مسافران ارائه می‌کند. هتل آنیت پارک دارای لابی شیک، رستورانی دنج، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، خدمات دربانی و خدمات اتاق است. با توجه به امکانات و خدمات هتل Anit Park Hotel Ankara شما اقامتی مقرون به‌صرفه و در عین حال راحت و آسوده را دارید. اقامت در هتل آنیت پارک آنکارا می‌تواند برای شما اقامتی به‌یادماندنی و دلپذیر به‌همراه خانواده و یا دوستانتان باشد. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از هتل آنیت پارک آنکارا تقاضای تاکسی کنید تا نگرانی نداشته باشید. کارکنان مجرب هتل آنیت پارک آنکارا علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و همچنین مشتاقانه منتظر خدمات‌رسانی به شما هستند و با استقبالی گرم از شما پذیرایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل Anit Park Hotel Ankara در مجموع دارای ۴۴ اتاق است که هر یک از اتاق‌های هتل آنیت پارک آنکارا با چیدمان و طراحی چشم‌نواز و راحت برای اقامت خوش و بدون کمبود مهمانان تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌هایی که در هتل آنیت پارک آنکارا وجود دارند شامل اتاق‌هایی هستند از جمله: اتاق‌ یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با تخت تویین و دابل و اتاق سه نفره با تخت‌های سینگل.

امکانات اتاق های هتل


برای اقامت هرچه آسوده‌تر و بی‌دغدغه‌تر مسافران در تمام اتاق‌های هتل آنیت پارک آنکارا، وسایل و امکاناتی وجود دارد که اقامتی شیرین را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. تجهیزات و امکانات اتاق‌های هتل آنیت پارک شامل مواردی است از قبیل: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، آیینه، مبلمان، میز تحریر، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. برای افرادی که سیگار می‌کشند، در اتاق‌های هتل آنیت پارک آنکارا امکان سیگار کشیدن وجود دارد و زیرسیگاری هم موجود است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر بخواهید کمی در فضای آزاد بنشینید و عبور‌ومرور مردم در خیابان را تماشا کنید، چند صندلی در جلوی هتل در فضای باز قرار داده‌شده‌است و می‌توانید ساعاتی را در آنجا سپری کنید.

رستوران هتل


رستوران دنج و شیکی در هتل Anit Park Hotel Ankara قرار دارد که می‌توانید خوراک‌های لذیذ و متنوعی را به انتخاب خود میل کنید. همچنین گاهی رستوران هتل آنیت پارک آنکارا، اجرای موسیقی زنده دارد که به فضای رستوران شور و نشاط می بخشد و می‌توانید در کنار خانواده و یا دیگر همسفران خود اوقاتی دلچسب و ماندگار در خاطره را سپری کنید.

فاصله هتل آنیت پارک آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱۲ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است