search
menu

هتل Altinel Ankara Hotel & Convention Center

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل Altinel Ankara Hotel & Convention Center
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
خدمات هتل
فاصله هتل آلتینل آنکارا با مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره ی هتل Altinel Ankara Hotel & Convention Center


هتل آلتینل آنکارا درست در مرکز شهر آنکارا واقع شده است. بهتر است بدانید که هتل آلتینل آنکارا یک هتل پنج ستاره است. هتل Altinel Ankara Hotel & Convention Center یک انتخاب بسیار عالی برای مسافرانی است که از آنکارا بازدید می کنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آلتینل آنکارا در کنار بسیاری از امکانات مفید که برای اقامت راحت و آسایش بیشتر مسافران تدارک دیده است؛ یک محیط آرام برای استراحت مسافران ارائه می دهد. از نظر تنوع اتاق ها در هتل آلتینل آنکارا به اتاق دوقلوی لوکس، اتاق لوکس با تخت بزرگ، اتاق دوقلو استاندارد، اتاق سوئیت، اتاق استاندارد با تخت بزرگ تقسیم بندی می شوند. اتاق های هتل آلتینل آنکارا دارای تهویه مطبوع، دکوراسیونی بسیار زیبا با مبلمان چوبی و رنگ هایی خنثی هستند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


جالب است بدانید که همه اتاق ها دارای تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار و میز کار هستند. همچنین برخی از اتاق ها در هتل آلتینل آنکارا دارای حمام آبگرم هستند. لازم به ذکر است که تمام اتاق های هتل آلتینل آنکارا تمیز و مرتب هستند و هر آنچه را که لازم باشد از جمله چندین بطری آب معدنی و خوراکی در یخچال هایشان موجود است.

موقعیت مکانی هتل


یکی از ویژگی های مهم هتل آلتینل آنکارا این است که فقط ۵۰ متر با ایستگاه مترو فاصله دارد و گردشگران می توانند به راحتی به هر نقطه از شهر که علاقه داشتند؛ بروند. در حقیقت نقطه قوت اصلی هتل آلتینل آنکارا، نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری آنکارا است؛ بطوریکه شما با کمی پیاده روی به این مراکز براحتی دسترسی خواهید داشت.

امکانات رفاهی هتل


مهمانان گرامی در طول اقامت خود در هتل آلتینل آنکارا از برخی از امکانات ارائه شده از جمله پذیرش ۲۴ ساعته ، دربان و سرویس اتاق استفاده کنید. همچنین برای مسافرانی که بدون بلیط هواپیما و با ماشین شخصی سفر کرده اند؛ پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. یکی دیگر از امکانات جالب هتل آلتینل آنکارا مرکز بدنسازی است. شما در هتل آلتینل آنکارا امکان ندارد حوصله تان سر برود چون با استفاده از استخر هتل لحظات شادی را برای خود و دوستانتان به ارمغان خواهید آورد.

گزینه های غذاخوری هتل


میهمانان می توانند در رستوران هتل آلتینل آنکارا از میان غذاهای بین المللی و غذا های ترکی که توسط بهترین سرآشپزان تهیه می شوند، غذای مورد علاقه خود را انتخاب و نوش جان کنند. نکته جالب این است که امکان صرف غذا در فضای باز تراسی خوش منظره نیز وجود دارد. پیشنهاد می کنیم که حتما غذا های عثمانی را با نوشیدنی و شربت های محلی میل کنید تا عطر و طعم این غذاهای خوشمزه را از سفر با ترکیه و شهر آنکارا به یادگار داشته باشید.

خدمات هتل


ارائه خدمات خشکشویی و لباس شویی از ویژگی های جالب هتا آلتینل آنکارا است. همچنین گردشگران محترم برای تبذیل ارز نیازی نیست که به داخل شهر بروند؛ داخل هتل امکان تبدیل ارز برای مسافران فراهم شده است. کارمندان هتل آلتینل آنکارا بسیار مهربان و خوش برخورد هستند و همیشه آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان هتل هستند. بی تردید انتخاب و اقامت در هتل آلتینل آنکارا سفر شما به ترکیه را به خاطره انگیز ترین و لذت بخش ترین سفر مبدل خواهد کرد.

فاصله هتل آلتینل آنکارا با مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله تا دانشگاه غازی آنکارا: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا آنا مال آنکارا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا میدان کزیلائی آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن آناتولی آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی ترکیه در آنکارا: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مجلس ترکیه در آنکارا: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج آتا کول آنکارا: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله با فرودگاه اسنبوگا آنکارا: ۲۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است