search
menu

هتل Almer Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Almer Hotel Ankara
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل آلمر آنکارا

درباره هتل Almer Hotel Ankara


هتل آلمر آنکارا با محیطی دوستانه و قیمت‌های مقرون به صرفه یک انتخاب عالی برای مسافران و خریداران بلیط هواپیما این شهر است. Almer Hotel Ankara در ۹ طبقه و ۷۹ اتاق خدمات رفاهی متنوعی مانند مغازه‌ای برای خرید سوغاتی، بخش اداری و کامپیوتر، صندوق امانات در قسمت پذیرش، اتاق جلسات و پارکینگ رایگان ارائه می‌کند.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


اتاق‌های هتل Almer Hotel Ankara دارای امکاناتی چون حمام اختصاصی، مینی بار، یخچال، تلویزیون سی دی و دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت است. یکی از اصلی‌ترین امتیازهای هتل آلمر، دسترسی اسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری است. به عنوان نمونه نزدیک بودن موقعیت هتل آلمر به مکان‌های گردشگردی بسیار مانند ستون جولین، حمام‌های رومی و قلعه آنکارا باعث توجه بی از حد گردشگران به هتل آلمر شده است. صبحانه هر روز صبح به شکل بوفه و به صورت رایگان در رستوران هتل آلمر سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از غذاهای ترکی رستوران هتل آلمر لذت ببرید و یا برای صرف سایر وعده‌های غذایی به رستوران دونر پیکنیک (Pecenek Doner) و کافه‌های اطراف بروید. فراموش نکنید از گالری‌های زیبایی چون ماشین‌های مدرن و ... که در فاصله کمی از هتل آلمر قرار دارند بازدید کنید.
بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از کیفیت خدمات هتل آلمر آنکارا رضایت کامل داشته‌اند و ابراز تمایل نموده اند که در سفر های بعدی هم مجددا این هتل را برای اقامت در شهر آنکارا انتخاب کنند.

موقعیت مکانی هتل


یکی از اصلی‌ترین امتیاز‌هایی که ساکنین هتل آلمر آنکارا در زمان اقامت خود از آن بهره مند هستند، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر است. در ادامه برخی از نزدیک‌ترین اماکن شهری و جاذبه‌های گردشگری بر اساس فاصله آمده اند.

اماکن نزدیک به هتل آلمر آنکارا


فاصله هتل آلمر آنکارا از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: ۵۵۰ متر
فاصله هتل آلمر آنکارا از موزه جنگ: ۵۷۰ متر
فاصله هتل آلمر آنکارا از مقبره آتاتورک: ۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است