search
menu

هتل Alfin Otel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alfin Otel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل آلفین آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلفین آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alfin Otel Ankara


هتل آلفین یکی از هتل‌های سه ستاره و مجلل است که در شهر زیبای آنکارا که پایتخت و دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است، واقع شده‌است. هتل آلفین آنکارا، هتلی اقتصادی و راحت برای اقامتی چند روزه است. هتل Alfin Otel Ankara درست در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مشهور نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاهای دیدنی آنکارا بازدید کنید. مراکز خرید مختلفی هم در اطراف هتل آلفین قرار دارند. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید تا به هتل آلفین بروید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل آلفین آنکارا حدود ۲۵ کیلومتر با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن آنکارا هم تنها ۴.۵ کیلومتر با هتل آلفین فاصله دارد. اگر علاقه دارید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر آنکارا به گشت‌وگذار بروید، از مترو استفاده کنید زیرا چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل آلفین آنکارا قرار دارند. پارک‌های متعددی هم در اطراف و نزدیکی هتلAlfin Otel قرار دارند که فرصتی مناسب است تا به پیاده‌روی یا پیک نیک بروید و اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید. یکی از جاذبه‌های تماشایی شهر آنکارا، مساجد دیدنی آنکارا هستند که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلفین آنکارا


هتل آلفین آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، برای اقامتی سرشار از آرامش بسیار مناسب است. هتل Alfin Otel Ankara لابی دنج و وسیع با مبلمانی مدرن و شیک، صبحانه بوفه روزانه، رستوران، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، فکس و فتوکپی دارد. برای جابه‌جایی بین طبقات و رفتن به اتاق‌ خود می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی که هتل آلفین آنکارا برای آسودگی و آسایش مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از هتل آلفین بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید. اگر تمایل داشته باشید که در شهر خودتان رانندگی کنید، این امکان وجود دارد که از هتل آلفین آنکارا خودرو اجاره کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل رویال کارین آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


تعداد کلی اتاق‌های هتل Alfin Otel Ankara ۴۰ اتاق است که هرکدام طراحی و دکوراسیونی جذاب و راحت دارند و مطابق با اقامتی آسوده و خوش هستند. انواع اتاق‌هایی که در هتل آلفین آنکارا قرار دارند شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی در اتاق‌های هتل آلفین آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و آسودگی و آسایش را تجربه کنند. امکانات داخل اتاق‌های هتل Alfin Otel آنکارا که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، تلفن، میز تحریر، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، کتری برقی، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل آلفین آنکارا با فضایی دلنشین در کنار خانواده و دیگر همسفران خود در وعده‌های مختلف خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی ترکی، ایتالیایی و فرانسوی میل کنید و اوقاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. همچنین در فصول گرم سال و ماه‌هایی که هوا مطلوب است می‌توان در رستوران و کافی‌شاپ تراس بیرون هتل در فضای باز با چشم‌اندازی زیبا و باصفا که با گل‌‌ها و گیاهان سرسبز احاطه شده‌است، زمان را به خوشی سپری کرد.

فاصله هتل آلفین آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۱۱ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است