search
menu

هتل Akar International Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akar International Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل اینترنشنال آکار آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترنشنال آکار آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Akar International Hotel Ankara


هتل اینترنشنال آکار از هتل‌های لوکس در شهر آنکارا است. با توجه به اینکه این شهر پایتخت کشور ترکیه است، بدین‌جهت در طول سال از میهمانان و توریست‌های زیادی میزبانی می‌کند و در میان مسافران نیز سفرهای تفریحی و سفرهای کاری به این شهر زیاد می‌شود، همین امر سبب گشته تا انتخاب محل اقامت مناسب و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی و جاهای دیدنی یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما به شهر آنکارا باشد. هتل اینترنشنال دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است و موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد و سالانه مملو از مسافر می‌شود. هتل زیبای Akar International Hotel Ankara در مرکز شهر آنکارا واقع‌شده و کمتر از یک دقیقه تا ایستگاه متروی مال تپه فاصله دارد. ازجمله جاهای دیدنی مشهور در شهر آنکارا می‌توان به آنیت کبیر اشاره کرد که حدوداً ۵۵۰ متر تا این هتل فاصله دارد و منطقه مشهور قیزیل آی با دو کیلومتر فاصله از این هتل جزو مناطق دیدنی و تماشایی شهر آنکارا به شمار می‌رود. سایر جاذبه‌های دیدنی و مشهور در شهر آنکارا عبارت‌اند از قلعه آنکارا، موزه‌های آنکارا و حمام رومی آنکارا. فرودگاه بین‌المللی اسن بوغا آنکارا نیز ۲۸ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانید به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. همچنین ایستگاه قطار در کمتر از ۷ دقیقه قابل‌دسترس است که از این طریق نیز می‌توانید به فرودگاه بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا و اتاق‌های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اینترنشنال آکار آنکارا


اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در این هتل ارائه می‌شود که در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل فراهم گردیده‌اند و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و در بخش شستشوی هتل انجام می‌گیرند. درصورتی‌که سفرتان به دلیل کار و تجارت باشد، با خیال راحت می‌توانید جلسات کاری‌تان را در بخش بیزینس هتل Akar International Hotel Ankara برگزار کنید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند در هر طبقه از این هتل می‌توانند اتاق رزرو کنند. همچنین در لابی می‌توانید از سالن زیبایی و آرایشی بهره‌مند شوید. در قسمت لابی علاوه بر بخش پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانید از صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده اشاره کرد. همچنین باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل دایر گردیده شده است. در بخش اسپا می‌توانید از سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید. همچنین در این بخش می‌توانید خودتان را به انواع ماساژها مهمان کنید که این امکانات جزو تخصصی‌ترین خدمات هتل اینترنشنال آکار به شمار می‌رود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل اینترنشنال آکار آنکارا عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، سوئیت کینگ، سوئیت جونیور، اتاق سینگل بیزینس. شما نیز بر اساس تعداد نفرات یا نوع سفرتان به همراه خانواده یا همکار یا تنها می‌توانید اتاق موردنظرتان را در میان این اتاق‌ها و سوئیت‌ها انتخاب کنید. اتاق‌های موجود در داخل هتل Akar International Hotel Ankara شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همگی دارای دکوراسیونی با رنگ‌های گرم و تختخواب‌های استاندارد هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار بهره‌مند شوید. در داخل سوئیت‌های این هتل می‌توانید از حمام اسپا بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، وسایل شست‌وشو، فضای نشین. همچنین به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید مسافران سیگاری به این امر توجه داشته باشند.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران موجود در داخل این هتل سربزنید و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سنتی را نسبت به فصل نوش جان کنید. در هنگام سرو وعده صبحانه می‌توانید انواع غذاهای سرد و گرم را سفارش دهید و اینکه به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید ۲۴ ساعته انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل اینترنشنال آکار آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۹۰۰ متر
فاصله تا آنیت کبیر: ۹۰۰ متر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است