search
menu

هتل Side Star Elegance Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Side Star Elegance Hotel Alanya
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
فعالیت های تفریحی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا

هتل Side Star Elegance Hotel Alanya


چنانچه قصد دارید در مکانی لوکس و ممتاز در نزدیکی ساحل رؤیایی و خوش‌منظره آلانیا اقامت کنید، در رزرو اتاقی در سیده استار الگانس هتل آلانیا (به انگلیسی: Side Star Elegance Hotel Alanya ) شک به دل راه ندهید. این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۳۰۰ متری ساحل تماشایی کومکوی واقع در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی آلانیا نظیر موزه و شهر کهن ساید قرار گرفته، قادر است با ارائه گستره وسیعی از امکانات رفاهی از قبیل: استخر، باشگاه تناسب‌اندام، اسپا، سونا، سالن آرایش و زیبایی، محوطه بازی کودکان و غیره، اقامت رؤیایی و خاطره‌انگیزی را برای کسانی که با خرید بلیط هواپیما آنتالیا راهی این شهر دیدنی می‌شوند، رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل


تعداد ستارگان هتل سیده استار الگانس آلانیا، نوید وفور امکانات رفاهی را در این هتل می‌دهند: از استخری رایگان و روباز با تجهیزاتی نظیر سرسره آبی و چتر آفتابی و صندلی گرفته تا پارکینگی رایگان و سه رستورانی مجزا، کلیه امکانات موردنیاز برای اقامتی به‌یادماندنی در شهر تماشایی و شگفت‌انگیز آنتالیا در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است. باشگاه بدن‌سازی هتل با داشتن انواع و اقسام وسایل تناسب‌اندام، نه‌تنها فضای مطلوبی را برای افرادی که اهدافی چون دستیابی به وزنی ایده‌آل یا حفظ تناسب‌اندام در سر دارند، ایجاد کرده است، بلکه با ارائه تجهیزات مدرن و حرفه‌ای بدن‌سازی توانسته است رضایت ورزشکاران حرفه‌ای را نیز کسب کند. وجود دیگر امکاناتی نظیر انبار نگهداری از باروبنه، آسانسور، محوطه بازی کودکان، سالن آرایش و زیبایی، کتابخانه، کافی‌شاپ، پارک آبی و غیره همگی موجب شده که میهمانان در طول اقامت در هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا از هر نیازی بی‌نیاز گردند و اقامت آسوده و خاطره‌انگیزی را در آلانیا تجربه کنند.

گزینه های غذاخوری هتل


کسانی که سیده استار الگانس هتل آلانیا را برای اقامت انتخاب می‌کنند، نیازی نیست هیچ نگرانی بابت یافتن غذایی دلخواه در این مکان داشته باشند، چراکه وجود سه رستوران باکیفیت و مجزا در این هتل، رضایت افراد را در صرف غذایی مطابق با ذائقه و سلیقه‌شان تضمین می‌سازد. رستوران اصلی هتل که فیش رستوران نام دارد، به شیفتگان غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای تعلق دارد و از منویی سرشار از گزینه‌های خوشمزه دریایی لبریز شده است. رستوران شماره دو هتل با فضای خاص و دل‌فریب خود، مخصوص غذاهای محلی و چرب‌وچیلی ترکی است و رستوران شماره سه هتل به دوستداران غذاهای بین‌المللی اختصاص یافته است.

فعالیت های تفریحی هتل


هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا به لطف قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب واقع در محیطی دل‌باز در قلب طبیعت دوست‌داشتنی آلانیا، امکان تجربه تفریحات هیجان‌انگیز و مفرحی نظیر شنا، غواصی، تفریحات آبی، قایق‌سواری، موتورسواری در طبیعت، تورهای طبیعت‌گردی، موج‌سواری، دوچرخه‌سواری، تنیس و شرکت در اجراهای زنده موسیقی را برای میهمانان هتل و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت فراهم کرده است.

خدمات رفاهی هتل


مزایای اقامت در هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا بی‌شمارند و برخورداری از خدمات رفاهی بی‌نقص را نیز در برمی‌گیرند. کارکنان مجرب هتل قادرند کلیه خدمات رفاهی موردنیاز میهمانان اعم از: پرستاری از کودکان، ماساژ، خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، شاتل رفت‌وبرگشت فرودگاهی، صرافی و پذیرش محرمانه را به کلیه گردشگران ارائه دهند و لحظاتی به‌یادماندنی را برایشان رقم بزنند.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا نخستین هتل ۵ ستاره منطقه سید محسوب می‌شود و بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، به‌تازگی و در سال ۲۰۱۵ موردبازسازی قرار گرفته و از واحدهای اقامتی شیک و ممتازی مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی مدرن و گران‌بها برخوردار گشته است. طراحی ناب و دکور اعیانی واحدهای اقامتی هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا، هر فردی را در همان برداشت نخست، تحت تأثیر زیبایی و فریبندگی خود قرار می‌دهد و حس حضور در منازل اشرافیان را برایش تداعی می‌کند. طرح‌های اقامتی گوناگون، قیمتی مناسب، چشم‌اندازی ناب به نمای شگفت‌انگیزی از منظره تماشایی ساحل آلانیا و محیطی دل‌باز مجهز به اسباب و وسایلی مدرن، همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا شرایطی ایده‌آل برای اقامتی خاطره‌انگیز در واحدهای اقامتی لوکس هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا فراهم گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سیده استار الگانس هتل آلانیا


فاصله هتل تا ساحل کونکوی: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا موزه سیده: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر کهن سیده: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر سیده: ‌۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا معابد آپولو و آتنا: ۲.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است