search
menu

هتل Port River Hotel & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Port River Hotel & Spa
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پورت ریور اند اسپا

درباره هتل Port River Hotel & Spa


هتل پورت ریور اند اسپا سیده (به انگلیسی: Port River Hotel & Spa ) اقامتگاهی است ممتاز و ایده‌آل برای گذراندن آخر هفته‌ای شاد و به‌یادماندنی، مکانی در حدفاصل دریا و رودخانه و محصور میان مناظری خیره‌کننده و چشم‌اندازهایی رؤیایی، خاصه دوستداران طبیعت و گردشگرانی که از تکرار و یکنواختی زندگی روزمره به ستوه آمده‌اند و قصد دارند بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را برای ایجاد تحولی مثبت خریداری و در منزلگاهی مجلل و خوش‌منظره در نقطه‌ای دنج و خلوت با دوستان و خانواده خود در ساحل دیدنی شهر پرگردشگر سیده خاطره سازی کنند.

امکانات رفاهی هتل


چنانچه شیفته فعالیت‌های ورزشی، به‌خصوص تفریحات آبی هستید، فرصت خرید بلیط ارزان هواپیما سفرمارکت و اقامت در هتل پورت ریور اند اسپا سیده را از دست ندهید، چراکه موقعیت مکانی ناب این هتل، جواز انجام تمامی تفریحات هیجان‌انگیزی که به ذهن شما خطور می‌کند، را صادر کرده است: از رودگردی در آب‌های خروشان و دوچرخه‌سواری در کوهستان گرفته تا قایق‌سواری و موج‌سواری، هر آنچه آدرنالین را به رگ‌های شما تزریق کند، در فهرست برنامه تفریحی این هتل جای گرفته است. برای شیفتگان طبیعت، طبیعت‌گردی و ماهیگیری در نظر گرفته‌شده و برای دوستداران فعالیت‌های کالری سوز، والیبال و فوتبال ساحلی. جدا از این موارد باید گفت که این هتل به معنای کلمه ۵ ستاره است، بدین معنا که کلیه امکانات رفاهی برای بی‌نیاز ساختن میهمانان به محوطه خارج از هتل در قالب پکیجی بی‌عیب و نقص به گردشگران ارائه خواهد شد: از استخر سرپوشیده و سونا و حمام گرفته تا مرکز تناسب‌اندام و پارکینگ اختصاصی، کلیه امکانات رفاهی گردشگران برای تجربه اقامتی رضایت‌بخش و خاطره‌انگیز در این مکان گردهم آمده‌اند. اختصاص امکانات رفاهی متعددی نظیر استخری ایمن و مناسب، باشگاهی دلگشا و شادی‌آفرین و محوطه بازی وسیعی به کودکان، خیال کسانی را که با فرزندان دلبند خود در این هتل اقامت می‌کنند، آسوده ساخته و به‌کارگیری از پرستارانی مجرب و کارآزموده، معضل نگهداری و مراقبت از کودکان را برطرف کرده است.

گزینه های غذاخوری هتل


برای تغذیه میهمانان، چهار رستوران مجزا (یک رستوران اصلی و سه رستوران فرعی) در محوطه وسیع هتل در نظر گرفته شده است. رستوران اصلی پورت ریور هتل اند اسپا سیده، از محیطی مصفا و دل‌نشین تشکیل گردیده و فهرست مفصلی از انواع غذاهای اروپایی و ترکی را در منوی خود جای داده است. دیگر رستوران‌های هتل هرکدام به سرو غذایی مختلف اختصاص داده شده‌اند: دو رستوران لاکارته برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دریایی و یک رستوران دوست‌داشتنی و خوش‌منظره برای صرف غذاهای لذیذ ترکی. با وجود چنین رستوران‌های لوکس و گوناگونی، محال است که در یافتن غذاهای دلخواه خود در طول اقامت در هتل پورت ریور اند اسپا سیده، دچار مشکل شوید.

خدمات رفاهی هتل


همانند دیگر هتل‌های ۵ ستاره و باکیفیت، هتل پورت ریور اند اسپا سیده نیز با تکیه‌بر دانش و تجربه کارکنان کارکشته و چندزبانه خود، خدمات رفاهی مختلفی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی، اتوشویی، حمل بار، خدمات زیبایی و آرایشی، پذیرش شبانه‌روزی، پذیرایی و میزبانی از مراسم ازدواج و... را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و آن‌ها را در تجربه اقامتی آسوده و بی‌نقص یاری می‌رساند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۴۰۶ واحد اقامتی مجزایی که در ۵ طبقه مختلف گنجانده شده‌اند، فرصت انتخاب اتاقی ایدئال و دلپسند را برای گردشگران فراهم کرده است. تنوع طرح‌های اقامتی و چیدمانی مطابق با نیازها، دست افراد را برای گزینش مکانی مناسب و متناسب با بودجه اقامتی باز گذاشته و امکان چشیدن طعم لذیذی از رفاه و آسودگی را برای تمامی گردشگران، حتی کسانی که به رزرو طرح‌هایی تجملاتی تمایلی ندارند، نیز فراهم کرده است. جدا از نمای شگفت‌انگیز مناظر دیدنی سیده که در پنجره یکایک اتاق‌ها قاب گرفته‌شده، چیزی که در کلیه واحدهای اقامتی این هتل مشترک است، تجهیزات مدرنی نظیر تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات، تهویه مطبوع، مبلمانی شیک، تخت خواب‌هایی نرم و راحت، سشوار و دیگر اسباب و وسایلی است که به شکلی هنرمندانه در کنار یکدیگر گنجانده شده‌اند تا حس ملال و رخوت در این هتل جایی نداشته باشد. در آخر باید گفت اگر در پی یافتن هتلی بسیار مجلل در قلب مکانی خوش آب و هوا و دلپذیر در شهر تماشایی سیده هستید، هتل پورت ریور اند اسپا سیده از برترین گزینه‌هایی است که پیش رو دارید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پورت ریور اند اسپا


فاصله هتل تا مرکز خرید نوا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل ساید ایست: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد تیچه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار ماناوگات: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ساید: ۹.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است