search
menu

هتل Konakli Beach Villa Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Konakli Beach Villa Alanya
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک به ویلای کوناکلی بیچ آلانیا

درباره هتل Konakli Beach Villa Alanya


ویلای کوناکلی بیچ آلانیا در شهر ساحلی و زیبای آلانیا در ترکیه، اقامت‌گاهی فوق‌العاده دنج و باصفا مخصوص کسانی است که قصد دارند به جای هتل در ویلایی تمیز و مجهز اقامت کنند. اقامت در هویلای کوناکلی بیچ ویلا (Konakli Beach Villa) مناسب کسانی است که با جمعی از دوستان یا خانواده به آلانیا سفر می‌کنند و تعدادشان زیاد است. این اقامتگاه ویلایی در منطقه کوناکلی (Konakli) شهر آلانیا واقع شده و امکانات بی‌نظیری دارد. در این ویلا خود را در خانه احساس خواهید کرد. زیرا تمامی لوازم مورد نیاز در این ویلاها وجود دارند و نیازهای مهمانان را به خوبی و به طور کامل برطرف می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


ویلای کوناکلی بیچ ویلا از ساحل دریا ۷۵۰ متر فاصله داشته و دارای یک استخر روباز نیز هست. خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانند در سراسر ویلای کوناکلی بیچ به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. همچنین، برای مهمانانی که با خودروی شخصی خود به آلانیا سفر کرده‌اند، خدمات پارکینگ رایگان ارائه داده می‌شود. یک خبر خوب هم برای مهمانانی داریم که حیوان خانگی دارند و دوست دارند او را هم در مسافرت کنارشان داشته باشند. در هتل کوناکلی بیچ ویلا پذیرش حیوانات خانگی با دریافت هزینه مازاد صورت می‌گیرد. بدین گونه، به راحتی می‌توانید حیوان خانگی‌تان را با خیال راحت به آلانیا برده و در ویلا کنار خود مراقبش باشید.

واحدهای اقامتی هتل


ویلاهای مجموعه ویلای کوناکلی بیچ ویلا دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، آشپزخانه، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروویو، یخچال، کتری برقی، اجاق گاز و فر، میز و صندلی ناهارخوری، دستگاه قهوه ساز، صندلی بلند مخصوص کودک، لوازم نظافت، اتو، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش حمام، حوله و سشوار هستند. محل نشیمن هتل کوناکلی بیچ نیز شامل مبلمان راحتی است.
خدمات تفریحی نظیر منقل کباب، تفریحات آبی شامل غواصی و پارک آبی در نزدیکی کوناکلی ویلا بیچ آلانیا قرار دارند و مهمانان به راحتی می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک به ویلای کوناکلی بیچ آلانیا


فاصله ویلای کوناکلی بیچ ویلا تا لوناپارک آلانیا: ۸ کیلومتر
فاصله ویلای کوناکلی بیچ ویلا تا ساحل کلئوپاترا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله ویلای کوناکلی بیچ ویلا تا پارک آبی آلانیا: ۱۰ کیلومتر
فاصله ویلای کوناکلی بیچ ویلا تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۰.۱ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است