search
menu

هتل Haydarpasha Palace Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Haydarpasha Palace Hotel Alanya
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا

درباره هتل Haydarpasha Palace Hotel Alanya


هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا از هتل های لوکس، ۵ ستاره و ساحلی آلانیا است که شهرت و جایگاه ویژه‌ای در این منطقه دارد. میهمانانی که به دنبال هتلی در بهترین موقعیت منطقه کوناکلی استانبول هستند، حتما حیدرپاشا پالاس را انتخاب خواهند کرد.

امکانات رفاهی هتل


این هتل با فاصله حدودا ۱۳ کیلومتری از ساحل و منطقه پیک نیک اولاس قرار گرفته و رستوران، بار، و وای فای رایگان را در سرتاسر هتل در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.
استخر روباز هتل به صورت فصلی کار می‌کند و مرکز اسپا آن محل مورد علاقه میهمانان پس از یک گشت و گذار طولانی و دلچسب در شهر است چرا که خستگی را از تن آن‌ها بیرون کرده و آرامش را جایگزین آن می‌کند. برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود در این هتل اقامت خواهند داشت، پارکینگ رایگان درنظر گرفته شده است. تلویزیون در اتاق‌های هتل وجود دارد اما وقتی چشم‌انداز زیبایی از کوه و دریا وجود دارد چه نیازی به تماشای جعبه جادو است.
پذیرش بیست و چهار ساعته هتل حیدر پاشا پالاس به زبان‌های روسی، انگلیسی، ترکیه‌ای و آلمانی آشنا بوده و میهمانان با برقراری ارتباطی راحت با پذیرش خواسته‌ها و نیازهای خود را مطرح کرده و کارکنان حرفه‌ای حیدرپاشا پالاس با خوشرویی تمام در صدد رفع این نیازها خواهند بود. ساحل خصوصی از مزایای هتل‌ها و نقطه رقابتی آن‌ها با یکدیگر است. هتل حیدرپاشا پالاس نیز با آگاهی به این موضوع و اهمیت ساحل اختصاصی برای میهمانان، با ایجاد فضای اختصاصی هتل توانسته در کسب رضایت خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت موفق‌تر از برخی از هتل‌ها باشد. برای میهمانانی که ترجیح می‌دهند خودشان با ماشین گشتی در شهر آلانیا بزنند، امکانات اجاره ماشین فراهم شده است.
اما اگر در میان گشت و گذارهای‌تان هوس یک دست بازی بیلیارد را داشتید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به باشگاه هتل به ثبت رکورد و رقابت با دیگران بپردازید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه قاضی پاشا است که در فاصله‌ای ۵۵ کیلومتری از هتل Haydarpasha Palace Hotel Alanya قرار گرفته است.

اماکن نزدیک به هتل حیدر پاشا پالاس آلانیا


فاصله هتل از ساحل اولاش: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل از لوناپارک آلانیا: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل از ساحل کلئوپاترا: ۱۶.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است