search
menu

هتل The Sun Xclusive Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Sun Xclusive Pattaya
امکانات عمومی هتل سان اکسکلوسیو پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان اکسکلوسیو پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Sun Xclusive Pattaya


هتل سان اکسکلوسیو از هتل‌های سه ستاره در شهر پاتایا در کشور تایلند است. این هتل که در قسمت جنوبی شهر قرارگرفته، دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است و به نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک است و دسترسی آسانی دارد. همچنین برای سفرهای دونفره و زوج‌های این هتل پیشنهاد داده می‌شود تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنند. اقامت در این هتل کمتر از شش دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد، زیرا در میان جاده دوم پاتایا و جاده تپ پاتایا واقع‌شده است. فرودگاه بین‌المللی Suvarnabhumi نیز حدوداً دو ساعت تا این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. با اقامت در هتل The Sun Xclusive Pattaya می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی شهر پاتایا مانند معبد پناهگاه حقیقت، آکواریوم جهان زیرآب، خیابان واکینگ استریت، باغ گیاه‌شناسی نانگ نوچ، پارک مینی سیام و چندین جای دیگر به‌راحتی بازدید کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده و شاتل فرودگاهی.

امکانات عمومی هتل سان اکسکلوسیو پاتایا


اینترنت وای فای در داخل اتاق‌ها و محوطه به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به خیابان پیاده‌روی شهر پاتایا دسترسی داشته باشید. برای برگزاری جلسات کاری‌تان می‌توانید از اتاق جلسه بهره‌مند شوید. خدماتی مانند لباسشویی نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. پارکینگ اختصاصی هتل سان اکسکلوسیو رایگان بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و در هر ساعتی از روز یا شب آماده استقبال از مسافران هستند. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، با خیالت راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل The Sun Xclusive Pattaya اتاق رزرو کنند. پرسنل در هتل سان اکسکلوسیو به زبان‌های انگلیسی و تایلندی تسلط داشته و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت مسافران تلاش می‌کنند. همچنین به دلیل برخورد خوش و بی‌نظیر پرسنل همواره مسافران در هنگام اتمام سفرشان احساس رضایت دارند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق به رزرو این هتل خواهند بود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. استفاده از این بخش رایگان بوده و در طول سال دایر می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از این استخر برای بزرگ‌سالان مناسب بوده و در کنار آن نیز می‌توانید از چتر و صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مند به ماساژ هستند، در قسمت سلامتی هتل The Sun Xclusive Pattaya انواع ماساژها ارائه می‌شود که باید بابت استفاده از این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود عبارت‌اند از اتاق سینگل سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق سینگل دلوکس، اتاق دوبل دلوکس، اتاق سینگل اکسکلوسیو اتاق دوبل اکسکلوسیو. با اقامت در این هتل می‌توانید از اتاق‌های مدرن بهره‌مند شوید و اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید. در داخل واحدهای اقامتی موجود در این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن تعبیه‌شده است. همچنین اتاق‌های موجود در این هتل زیبا شامل دکوراسیون بسیار جذابی هستند. هریک از اتاق‌های هتل The Sun Xclusive Pattaya دارای تلویزیون، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز هستند. در داخل اتاق‌ها حمام مجهز تعبیه‌شده است و سایر خدمات ارائه‌شده عبارت‌اند از مینی بار، میز کار، یخچال و بالکن. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده و از پنجره اتاق‌ها نیز می‌تواند چشم‌انداز بسیار زیبایی در شهر را تماشا کنید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی سفارش داده و نوش جان کنید. دو رستوران در این هتل دایر شده است که رستوران اول انواع غذاهای آمریکایی، هندی، تایلندی، آسیایی و بین‌المللی را به‌صورت منویی ارائه می‌دهد و رستوران دوم به‌صورت کافی‌شاپ در کنار استخر بوده و انواع غذاها و نوشیدنی‌های آمریکایی را به‌صورت منویی سرو می‌کند.

فاصله هتل سان اکسکلوسیو پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهر پاتایا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیرآب: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است