search
menu

هتل The Siam Guest House Pattaya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره The Siam Guest House Pattaya
امکانات کلی هتل د سیام گست هاوس
اتاق ها و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی
فاصله د سیام گست هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره The Siam Guest House Pattaya


مهمانسرای د سیام گست هاوس ۱ ستاره بوده و در قلب پاتایای مرکزی واقع شده است. این مهمانسرا از سال ۱۹۹۴ خدمات اقامتی ارائه می دهد و واحدهای Condo در مارس ۲۰۱۶ ساخته و به بهره برداری رسیده اند. این مهمانسرا در یک محوطه بزرگ واقع شده که در آن شما هنوز هم می توانید معماری قدیمی خانه های قدیمی پاتایا را ببینید. هدف اصلی این ملک فراهم کردن اقامت آسان برای میهمانان و کسانی که با بودجه نسبتاً ناچیزی به پاتایا سفر می کنند، است.
سواحل فریبنده پاتایای مرکزی به عنوان یک مقصد درجه یک گرمسیری، شهرت ویژه ای به این منطقه می بخشد. مهمانسرای سیام، تنها چند دقیقه پیاده تا قسمت اصلی ساحل پاتایا فاصله دارد. این مهمانسرا در نزدیکی سه مرکز خرید بزرگ با فروشگاه های صنایع دستی دست ساز و سینما واقع شده است. سه مرکز خرید عمده عبارتند از: فستیوال مال که در جاده ساحلی واقع شده، خیابان پاتایا آویون و رویال گاردن پلازا. همچنین در مجاورت هتل، رستوران ها و بارهای بین المللی بی شماری وجود دارد. نزدیک بودن این مکان به جاذبه های گردشگری پاتایا مانند پارک مینی سیام، معبد پناهگاه حقیقت، پارک یخ جادویی سیام و خیابان واکینگ استریت توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پاتایا را داشته باشید، The Siam Guest House یکی از مکان هایی است که همیشه میهمانان ما را خوشحال می کند.

امکانات کلی هتل د سیام گست هاوس


این مهمانسرای نزدیک ساحل با ۵۹ اتاق میهمانان در دو طبقه، خدمات خانه داری روزانه، شاتل فرودگاهی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان وتلویزیون در لابی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. سیام برای راحتی میهمانان از امکانات نگهداری چمدان و همچنین صندوق امانات در پذیرش برخوردار است. مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده که مزاحم سایر میهمانان نشوند. در این مکان اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را ندارید.
پارکینگ رایگان نیز برای امنیت هر چه بیشتر خودرو ها وجود دارد. برای راحتی افراد با ناتوانی جسمانی نیز امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه در این The Siam Guest House Pattaya در دسترس است. میهمانان می توانند با دانستن اینکه یک ردیاب مونوکسید کربن، یک کپسول آتش نشانی، یک دتکتور دود، یک سیستم امنیتی و محافظ پنجره در محل قرار دارد، خیالشان راحت باشد. با کارکنان مجرب و خوش برخورد د سیام گست هاوس که به دو زبان انگلیسی و تایلندی تسلط دارند از اقامت در این مکان پشیمان نخواهید شد و سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق ها


این مهمانسرا دارای انواع اتاق های دو نفره استاندارد، اتاق دو نفره سوپریور و اتاق سه نفره است. اتاق های مهمانسرای سیام آرام و مبله هستند. اتاق های سه تخته دارای یک تخت دونفره به اضافه یک تخت یک نفره هستند و همه اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا، یخچال و تلویزیون کابلی هستند. سرویس بهداشتی اختصاصی با دوش آب گرم، حوله، دمپایی و دسترسی به خدمات اینترنتی رایگان از جمله مهم ترین مواردی است که میهمانان به آن اشاره کرده اند. واحدهای Condo به خوبی با دو تخت، اتاق نشیمن استودیویی، آشپزخانه، تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون کابلی مجهز شده اند.

امکانات تفریحی


هنگام اقامت در د سیام گست هاوس می توانید امکانات تفریحی آن مانند دوچرخه سواری، گشت و گذار در باد، ماهیگیری و غواصی بهره مند شوید.

فاصله د سیام گست هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۳ کیلومتر
فاصله تا گالری هنر در بهشت: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۸.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است