search
menu

هتل The Grand Day Night Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grand Day Night Pattaya
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل گرند دی نایت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Grand Day Night Pattaya


هتل گرند دی نایت پاتایا، یک هتل ۳ ستاره در جنوب پاتایا، کشور تایلند است که با فراهم کردن امکانات مناسب سعی در تأمین اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه خوبی از شهر قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید دسترسی سریع و آسان دارد. امکاناتی که در هتل The Grand Day Night در نظر گرفته شده اند، برای کسانی که قصد دارند با هزینه معقول اقامت خوبی داشته باشند، بسیار مناسب هستند و نیازهایشان را برطرف می نمایند. پرسنل مجرب و زحمتکش هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با خاطره خوش هتل را ترک کنند.

امکانات کلی هتل


در این هتل امکانات رفاهی مناسب و با کیفیت برای مهمانان فراهم شده است و اکثر مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، در سفرهای بعدی نیز اقامت در این هتل را ترجیح می دهند. مهمانانی که از دیگر شهرهای تایلند به جای خرید بلیط هواپیما پاتایا و سفر هوایی با خودرو شخصی شان به پاتایا سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. همه مهمانان می توانند در هر نقطه از هتل اعم از اتاق ها، لابی، حیاط و محوطه هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و با دنیای بیرون در ارتباط باشند.
لابی جایی است که مهمانان به محض ورود به هتل در آن حاضر می شوند. در لابی هتل امکاناتی مانند مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، مینی مارکت و فضای مخصوص استعمال دخانیات برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان در صورت درخواست هر گونه خدمات اضافی و یا داشتن هر گونه سوال می توانند به پذیرش هتل The Grand Day Night Pattaya مراجعه کرده و از پرسنل راهنمایی بگیرند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و از آن جایی که به زبان های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند، در برقراری ارتباط با مهمانان با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند.
مهمانانی که حیوانات خانگی دارند و می خواهند همراه آن ها به پاتایا سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی در این هتل صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد و مهمانان می توانند به راحتی با طی مسافت کوتاه به بسیاری از مراکز تفریحی و جاذبه ها دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از تفریحاتی که مهمانان می توانند در این هتل انجام دهند، انجام تمرینات ورزشی در سالن بدنسازی است. مهمانانی که در طول سفر نیز به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند هر روز در این سالن مجهز بدنسازی ورزش کنند.

رستوران هتل


رستوران هتل در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کند. منوی این رستوران شامل غذاهای آمریکایی، تایلندی و بین المللی است و به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرد. وعده صبحانه نیز همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای ارائه گشته و شامل خوراکی های خوشمزه سرد و گرم قاره ای و آسیایی است.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند متناسب نیازها و اولویت هایشان از میان اتاق های هتل واحد اقامتی مد نظرشان را انتخاب و رزرو نمایند. در این هتل واحدهای اقامتی با امکانات گوناگون وجود دارند و قابل رزرو هستند. این واحدها شامل اتاق های دوبل سوپریور، اتاق های توئین سوپریور و اتاق های تریپل هستند. در همه اتاق ها امکانات رفاهی مناسب فراهم گردیده و از چیدمان و دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها نیز در وضعیت مناسبی قرار داشته و قابل رضایت است. یک نکته ای که مهمانان بایستی توجه داشته باشند این است که استعمال دخانیات در تمام اتاق ها ممنوع است و بهتر است برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص در لابی هتل مراجعه کنند.

امکانات اتاق های هتل


امکاناتی که در اتاق های هتل فراهم شده اند، با توجه به ۳ ستاره بودن هتل کاملا مناسب و عالی هستند. همه اتاق های هتل امنیت خوبی دارند و در آن ها امکانات رفاهی از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، کمد، تلفن، آباژور، یخچال، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، بطری آب رایگان، چای/ قهوه ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق فراهم شده اند. مهمانان در این اتاق ها اقامت راحت و به یاد ماندنی خواهند داشت.

فاصله هتل گرند دی نایت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا تپه پاتایا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا چشم انداز ساحلی پاتایا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی یو- تاپائو پاتایا: ۴۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است