search
menu

هتل Sunshine Vista Hotel Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunshine Vista Hotel Pattaya
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سان شاین ویستا پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunshine Vista Hotel Pattaya


هتل سان شاین ویستا پاتایا، یک هتل ۳ ستاره در قلب شهر پاتایا، کشور تایلند است. در این هتل امکانات رفاهی بسیار عالی برای مهمانان فراهم شده است. موقعیت مکانی هتل Sunshine Vista Hotel Pattaya در یکی از بهترین مناطق پاتایا قرار داشته و به بسیاری از جاذبه ها و مراکز تفریحی و تجاری دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، از امکانات و خدمات ارائه شده نهایت رضایت و خرسندی را دارند. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان اقامت راحت و دلنشینی داشته باشند.

امکانات کلی هتل


در این هتل امکانات رفاهی و سرگرمی متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای دیگر به جای خرید بلیط هواپیما پاتایا با خودروی شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب هیچ نگرانی نداشته باشند. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت هتل متصل شده و تمام امور آنلاین شان را به رحتی انجام دهند. لابی هتل، جایی که مهمانان از طریق آن به بیشتر نقاط هتل دسترسی پیدا می کنند، بزرگ و شیک است و در آن برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، ایستگاه روزنامه و فضای مخصوص استعمال دخانیات فراهم شده اند.
در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس، میز و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که مهمانان در اوقات بیکاری و فراغت در آن ها زمان می گذرانند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی هتل واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند برای تقاضای هرگونه سرویس و یا پرسش هر سوالی از پرسنل هتل کمک بگیرند. پرسنل صمیمی و مهربان مهمانان را در ارائه خدماتی چون خشکشویی، لباسشویی، اتو پرس، روم سرویس، تبدیل ارز، سرویس کانسرج، تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاهای دیدنی پاتایا، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، غذاهای بسته بندی شده و غیره راهنمایی و یاری کنند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی بسیار خوب عمل می کنند.
مهمانانی که حیوانات خانگی داشته و قصد دارند همراه آن ها به پاتایا سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


مهمانانی که در این هتل اقامت می گزینند، می توانند در مدت زمان کم و با طی کردن مسافت کوتاه به بسیاری از مراکز تفریحی و سرگرمی دسترسی داشته باشند. همچنین، در داخل هتل دو استخر روباز بزرگ و بسیار زیبا وجود دارند که شنا در آن ها در روزهای گرم و آفتابی بسیار دلچسب و هیجان انگیز است. این دو استخر روباز در تمام سال قابل استفاده هستند و برای هر رده سنی مناسب اند. در اطراف استخرها تخت، چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند تا مهمانان از گرفتن حمام آفتاب لذت ببرند. همچنین، در کنار استخر ها بار نوشیدنی جات وجود دارد که انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه برای مهمانان آماده می کند. یکی از استخرها از منظره فوق العاده زیبا برخوردار است و دیگر در روف تاپ هتل واقع شده و چشم انداز بسیار جذابی از شهر ساحلی مقابلش قرار گرفته است. شنا کردن در این استخرها واقعا لذت بخش است و لوکیشن عالی برای گرفتن عکس های زیبا و خاص به حساب می آیند.
مهمانانی هم که حتی در سفر از انجام تمرینات ورزشی شان غافل نمی شوند و به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت زیادی قائل اند، می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز هتل استفاده کنند. علاوه بر این، یک سالن زیبایی مخصوص بانوان و آقایانی که دوست دارند همیشه مرتب و زیبا به نظر برسند وجود دارد که خدمات زیبایی متنوعی به مهمانان ارائه می دهد.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان آماده و سرو می شوند. مهمانان می توانند برای صرف دو وعده غذای صبحانه و ناهار به «رستوران تِرا کاتا» مراجعه کنند. منوی این رستوران شامل غذاهای تایلندی و بین المللی است و به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای ارائه می گردد. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای سرو می گردد.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متفاوت وجود دارند و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دوبل سوپریور، اتاق های استودیو شامل آشپزخانه و میز ناهارخوری، اتاق های دوبل دلوکس، سوئیت های تک خوابه و سوئیت های دو خوابه خانواده هستند. تمام واحدها دارای بالکن های خصوصی هستند و در آن ها اسباب و لوازم رفاهی تعبیه شده اند. مهمانان باید توجه داشته باشند که استعمال دخانیات در تمام اتاق ها ممنوع است و بهتر است برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص در لابی مراجعه کنند.
زمان تحویل اتاق ها در این هتل از ساعت ۱۴ تا ۲۳:۳۰ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۶ الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های هتل با مبلمان و اسباب رفاهی مناسب چیدمان یافته اند و از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد و پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و روی سطوح رعایت و اعمال می شوند. در اتاق های هتل امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، چای/ قهوه ساز، تلفن، یخچال، آینه، کمد، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و حوله وجود دارند. اقامت در این اتاق ها دلنشین و تجربه بسیار شیرینی برای مهمانان خواهد بود.

فاصله هتل سان شاین ویستا پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۳۵۰ متر
فاصله تا گالری هنری هنر در بهشت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه ورلد جمز: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی یو- تاپائو پاتایا: ۴۵.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است