search
menu

هتل Sunshine Garden Resort Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunshine Garden Resort Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunshine Garden Resort Pattaya


یکی از هتل‌های سه ستاره و مجلل در شهر گردشگرپذیر و دیدنی پاتایا در کشور تایلند، هتل سان شاین گاردن ریزورت است که برای اقامتی خوش و دلپذیر ایده‌آل است. یکی از مزیت‌های هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا این است که با پنج دقیقه پیاده روی می‌توانید به کنار دریا برسید و در ساحل تفریح و استراحت کنید، در دریایی آبی شنا کنید و اوقاتی دلچسب و مفرح را تجربه کنید. هتل سان شاین گاردن ریزورت، موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توان به مرکز شهر رسید. اطراف هتل Sunshine Garden Resort پاتایا با درختانی سرسبز و تماشایی احاطه شده‌است که جلوه خاصی به محیط اطراف و نمای هتل داده ‌است. برای رسیدن به هتل سان شاین گاردن ریزورت با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما پاتایا به فرودگاه بین‌المللی یو تاپائو پرواز خواهید داشت و سپس با ماشین مسافت ۳۳ کیلومتری را تا هتل طی می‌کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر پاتایا تایلند، حتما از پارک یخ جادویی سیام پاتایا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا


تجهیزات و امکاناتی خوب و با کیفیت بالا در هتل سان شاین گاردن ریزورت قرار دارد که متناسب با اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند. در هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا به لابی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، رستوران، کافی شاپ، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس، مراسمات و جلسات و دو استخر روباز که یکی از آنها برای تمامی سنین مناسب است، دسترسی دارید و می‌توانید اقامتی فراموش‌نشدنی را داشته باشید. خدمات متنوع و خوبی که در هتلSunshine Garden Resort پاتایا قرار دارد شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، می‌توانید از هتل بخواهید برای شما با تاکسی تماس بگیرند. کارکنان مجرب هتل سان شاین گاردن ریزورت قادر هستند علاوه بر زبان تایلندی، به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند، پس جای نگرانی نیست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع مختلفی از اتاق و سوئیت در هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا قرار دارد که چیدمانی زیبا و چشم‌نواز و طراحی راحت دارند. اتاق‌هایی که در هتل سان شاین گاردن ریزورت قرار دارند شامل اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل، اتاق سوپریور دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل است. همچنین سوئیت استودیو با تخت دو نفره، یک بانگالو سوپریور با یک تخت دابل بزرگ و یک سوئیت دو خوابه با یک تخت دابل، دو تخت سینگل و یک مبل تخت خواب شو در هتل مجلل سان شاین گاردن ریزورت وجود دارد. هتل Sunshine Garden Resort در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل متنوع و کاربردی دارد تا مسافران در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش و راحتی باشند و کمبودی را حس نکنند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سان شاین گاردن ریزورت امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا این امکان مهیا است تا در دو استخر روباز که در تمام طول سال قابل دسترس هستند، شنا کنید، کنار آن روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید و از فضای سرسبز اطراف و هوای مطلوب لذت ببرید و خوش باشید. می‌توانید در باغ و فضای باز و سبز قدم بزنید و اوقاتی خاطره‌انگیز داشته باشید.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ هتل Sunshine Garden Resort پاتایا در فضایی دنج و دلنشین و در محیطی با صفا و آرام می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی بین‌المللی را به صورت بوفه و منو هم در فضای داخلی و هم در فضای باز میل کنید و ساعاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

فاصله هتل سان شاین گاردن ریزورت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل وانگ آمات: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است