search
menu

هتل Royal Q and D Suites Hotel Pattaya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Q&D Suites Hotel Pattaya
امکانات کلی هتل رویال کیو اند دی سوئیت پاتایا
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل رویال کیو اند دی سوئیت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Q&D Suites Hotel Pattaya


هتل رویال کیو اند دی سوئیت پاتایا هتلی است ۲ ستاره، شیک و زیبا که در پاتایای جنوبی در نزدیکی ساحل واقع شده و با قرار گرفتن در فاصله ۰.۶ کیلومتری از مرکز شهر، هر ساله مسافران بی شماری را به سوی خود جلب می کند. به محض ورود به هتل مطمئناً مجذوب فضای این مکان خواهید شد. طرح معماری چشم نوازی در هر گوشه و کنار این هتل قابل مشاهده است. چه توریست باشید و چه برای مسافرت کاری به پاتایا سفر کرده باشید، این هتل با موقعیت مناسب خود و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری شهر از جمله واکینگ استریت پاتایا، معبد بودای بزرگ و رویال گاردن پلازا گزینه مناسبی برای اقامت به حساب می آید. می توانید برای سرو غذاهای جهانی در Food Wave به سمت شمال در جاده بیچ به Royal Garden Plaza بروید. هنر در بهشت از نکات برجسته فرهنگی است و مسافرانی که قصد خرید دارند ممکن است بخواهند از واکینگ استریت و جاده ساحلی پاتایا دیدن کنند. بازدید از مینی سیام و کارتون نتوورک آمازون را نیز نباید از دست داد. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به پاتایا را داشته باشید، هتل رویال کیو اند دی سوئیت یک انتخاب عالی برای اقامت در پاتایا است.

امکانات کلی هتل رویال کیو اند دی سوئیت پاتایا


هتل تمام تلاش خود را می کند تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. این هتل به خدمات گسترده ای از جمله خدمات شبانه روزی اتاق، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و تورها دسترسی دارد. همچنین می توانید بعد از گردش در شهر و برای رفع خستگی از خدمات اسپا و ماساژ هتل استفاده کرده و ریلکس کنید و در طول روز می توانید از فضای آرام آبگرم نیز لذت ببرید.
علاوه بر خدمات گفته شده امکاناتی مانند آسانسور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. مدیریت هتل امکاناتی برای افراد معلول ترتیب داده تا دچار مشکل نشوند و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. در این هتل مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحم مسافران دیگران نشوند. همچنین آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Royal Q&D Suites Hotel Pattaya با تسلط بر زبان های انگلیسی، هندی و تایلندی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مناسب نسبت به خدماتی که ارائه می دهد، انگلیسی صحبت کردن پرسنل و نزدیک بودن به مهم ترین جاذبه های دیدنی پاتایا اشاره کرد.

رستوران هتل


غذا های عالی تایلندی و بین المللی با کیفیت مطلوب در رستوران هتل ارائه می شود. می توانید برای صرف میان وعده به کافی شاپ هتل بروید. هتل همچنین سرویس اتاق را در ساعات محدود ارائه می دهد. صبحانه بوفه ای هر روز از ساعت۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، استاندارد، دلوکس، سوپر دلوکس و اتاق لوکس سوپریور است.
تمام اتاق های هتل رویال کیو اند دی سوئیت از امکانات متنوعی برخوردار هستند. اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه پلاسما، اینترنت بی سیم ، یخچالَ، تهویه مطبوع، میز، بالکن و تجهیزات تهیه قهوه یا چای هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان دراتاق ها حمام اختصاصی، دوش، حوله، سشوار و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی تعبیه شده است.

فاصله هتل رویال کیو اند دی سوئیت پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا واکینگ استریت پاتایا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا رویال گاردن پلازا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است