search
menu

هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya
امکانات کلی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال کلیف بیچ پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya


هتل پر جنب و جوش ۵ ستاره رویال کلیف بیچ پاتایا در قلب گروه هتل‌های رویال کلیف واقع شده است. هتل اخیرا بازسازی گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. این تفرجگاه پنج ستاره برنده جوایز، اتاق‌هایی با منظره کوه یا دریا، ۱۱ گزینه غذاخوری و چندین استخر روباز است و پیشگام صنعت گردشگری در پاتایا به شمار می‌آید. این هتل ۱۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر شلوغ پاتایا فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به پارک آبی پاتایا، ساحل پارادیس، برج پارک پاتایا، معبد پناهگاه حقیقت و خیابان واکینگ استریت پاتایا اشاره کرد. فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-Pattaya، ۳۱.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا


موقعیت مکانی منحصر به فرد، چشم اندازهای زیبای اقیانوس، غذاهای اصیل، مفهوم و تاریخی بسیار غنی، محیطی کلیدی است که بازدیدکنندگان می‌توانند به محض ورود به محوطه خصوصی گروه هتل‌های رویال کلیف انتظار داشته باشند. دکور کلی هتل همیشه الهاماتی را از میراث و ذات غنی تایلندی در بر می‌گیرد تا میهمانان بتوانند تایلند را به طور کامل تجربه کنند. این هتل طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌ها و تمام مزایا و امکانات یک استراحتگاه مجلل پنج ستاره از جمله، ۱۱ رستوران، ۵ بار، ۲ اسپا، مدرسه آشپزی تایلندی، مرکز تناسب اندام، ۷ زمین تنیس، ۲ زمین اسکواش مجهز به تهویه مطبوع، ۷ استخر، دنیای کودکان، سالن استراحت نوجوانان و ساحل منحصر به فرد ارائه می‌دهد.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. امکاناتی از جمله ویلچر برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. در صورت نیاز با مبادله ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. اینترنت رایگان پر سرعت در سراسر هتل قابل دسترس است. برای راحتی میهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و صندوق امانات از دیگر خدماتی هستند که در هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya ارائه می‌شوند. دو مرکز تجاری در رویال کلیف وجود دارد که در کنار منطقه لابی هتل رویال کلیف بیچ و هتل رویال کلیف گراند واقع شده است. این مرکز مجهز به مدرن‌ترین امکانات رفاهی از جمله رایانه‌های رومیزی اپل مک، دسترسی به اینترنت پرسرعت، فکس، چاپگر، اسکنر، خدمات منشی، خدمات ترجمه و لوازم التحریر اداری استاندارد است. میهمانان می‌توانند در اتاق‌های بخار و سونا در Fitz Club استراحت کنند. ماساژهای تسکین دهنده در کلیف اسپا پس از یک روز فعالیت در انتظار شماست.
بعد از شنا و ورزش در مرکز تناسب اندام می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. سالن زیبایی طیف وسیعی از درمان‌ها و چشم‌اندازی آرامش‌بخش از باغ را ارائه می‌دهد. سالن به تازگی طراحی شده است تا به میهمانان محیطی شیک، مدرن، جادار و راحت ارائه دهد. آرایشگران مجرب خدماتی مانند رنگ کردن مو، بافتن مو، خدمات ناخن، مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون، ماساژ صورت و اسپای معروف پا را ارائه می‌دهند. فروشگاه هدایای هتل فضایی از جذابیت سنتی تایلندی را به نمایش می‌گذارد. پرسنل کاربلد هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، تایلندی، کره‌ای، روسی، فیلیپینی و چینی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya دارای یک ساحل اختصاصی است که می‌توانید ساعاتی را در آن بگذرانید. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی یا تورهای پیاده‌روی شرکت کنید یا بیلیارد و تنیس بازی کنید. همچنین پاتایا را می‌توانید با دوچرخه کاوش کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Royal Cliff Beach Hotel Pattaya عبارتند از:
• مینی سوئیت پلاس
• مینی سوئیت پلاس با چشم انداز دریا
• سوئیت دیاموند
• سوئیت تایلندی هریتیج دو خوابه
• اتاق اقیانوس لوکس
• اتاق تایلندی مدرن دو خوابه
• سوئیت پرنسس یک خوابه
• اتاق‌های خانوادگی
اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل رویال کلیف بیچ پاتایا با دکوراسیون مدرن تایلندی، فضای نشیمن و بالکن ارائه می‌دهند. IPTV به میهمانان این امکان را می‌دهد که غذا سفارش دهند، فیلم‌های با کیفیت بالا تماشا کنند یا صورت حساب خود را به راحتی در اتاق خود بررسی کنند. اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، مینی‌بار، تجهیزات تهیه چای و قهوه، میز، آینه، آباژو، تلفن و حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


با ۱۱ رستوران از بهترین رستوران‌های پاتایا، غذا خوردن در گروه هتل‌های رویال کلیف مانند شروع یک تور از بهترین غذاهای جهان است. میهمانان می‌توانند منوهای تایلندی، چینی، ژاپنی، هندی، ایتالیایی و اروپایی را انتخاب کنند. همزمان با لذت بردن از بوفه صبحانه مقوی در پانوراما، می‌توانید مناظر خلیج سیام را تماشا کنید. غذاهای هندی و کانتونی را می‌توانید به ترتیب در کاخ ماهارانی و داودی میل کنید. میهمانان همچنین می‌توانند در رستوران‌های برنده جایزه، Caprice و The Royal Grill، دنیای آشپزی را کشف کنند. منو‌های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل رویال کلیف بیچ پاتایا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا رویال گاردن پلازا پاتایا: ۲ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است