search
menu

هتل Pullman Pattaya Hotel G

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman G Hotel Pattaya
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات هتل Pullman Pattaya Hotel G و خدمات کلی آن
فاصله هتل پولمن جی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Pullman G Hotel Pattaya


هتل پولمن پاتایا یکی از هتل های ۵ ستاره در کشور تایلند است. تایلند کشوری در شبه جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیا به پایتختی بانکوک و زبان رسمی آن تایلندی است .سواحل خلیج تایلند و دریای آندامان, تایلند را به قطب گردشگری جهان بدل کرده است .پاتایا از شهرهای ساحلی مشهور در آسیا و تایلند است که همین شهرتش آن را به مقصدی برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. این شهر به همراه بانکوک و پوکت از جمله شهرهای پر بازدید کشور تایلند هستند. در هتل لوکس پولمن پاتایا ترکیبی از معماری سنتی تایلندی با معماری مدرن امروزی دیده می شود که در هماهنگی کامل با یکدیگر بوده و حس و حال خوبی را در هتل ایجاد کرده اند. این هتل دارای یک منطقه خصوصی در ساحل دانگ آمارت و چشم اندازی رو به دریا است.
پولمن جی با داشتن ساحلی زیبا و همینطور معماری معاصر همراه با مهمان نوازی تایلندی موجب لذت بردن از اقامت در هتل و پاتایا می شود. با خرید بلیط خارجی هواپیما و رزرو هتل Pullman G Hotel Pattaya سفر رویایی را تجربه کنید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل ۳۵۳ اتاق دارد. اتاق ها انواع امکانات را با توجه به نوع خود دارند . سوئیت دو خوابه دارای بالکن و چشم انداز رو به دریا است. اتاق های دلوکس کینگ با متراژ ۳۸ متری خود و با چشم انداز دریا از دیگر انواع اتاق ها است. اتاق های اگزکیوتیو کینگ متراژی ۴۲ متری و رو به دریا قرار دارند. اتاق های لانای کینگ با نمای روبه استخر از دیگر این اتاق ها است که مجهز به استخر خصوصی ٫بالکن ٫دستگاه تهویه هوا ٫ چای و قهوه ساز و حمام خصوصی است.
سوئیت خانوادگی مجهزبه حمام خصوصی، خدمات اتوکشی، چای و قهوه ساز و دستگاه تهویه هوا است و متراژ آن ۴۲ متر با بالکن و چشم انداز رو به کوه است. اتاق تویین دلوکس با نمای قسمتی از دریا و متراژ ۳۸ مجهز به بالکن و حمام خصوصی چای و قهوه ساز است. یکی دیگر از انواع اتاق ها، اتاق های تویین اگزکیوتیو با متراژ ۴۲ متری ومیز و صندلی راحتی در بالکن است و مهمانان می توانند از این بالکن به امواج آبی دریا نگاه کرده و لذت اقامت در کنار دریا را ببرند. اتاق های لانای کینگ نمایی رو به باغ داشته و مجهز به امکاناتی مانند حمام خصوصی، چای و قهوه ساز هستند. سوئیت ویژه عروس و داماد مخصوص عروس و دامادهایی که برای ماه عسل خود این هتل را انتخاب کرده‌اند با تمامی امکانات لوکس فراهم شده است.
تمامی اتاق ها و سوئیت ها مجهز به اینترنت بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع اند. مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، مینی بار، دوش و وان حمام در بیشتر اتاق های این هتل وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران باشگاه ساحلی با غذاهای بین المللی و نوشیدنی ها در کل روز اوقات خوب و دلچسبی را برای شما رقم می زند. کافه بار استخر و کافه ساحلی به همراه استراحتگاه امکان تماشای غروب آفتاب را در حین نوش جان کردن انواع نوشیدنی ها به شما خواهد داد. تجربه نوشیدن یک آبمیوه تازه در کافه بار چیل اوت لابی هتل وقتی که از گشت و گذار برگشته و می خواهید گلویی تازه کنید را را نباید از دست دهید. این کافه بار با نوشیدنی هایش انرژی دوباره ای به شما خواهد داد.

امکانات هتل Pullman Pattaya Hotel G و خدمات کلی آن


از امکانات تفریحی این هتل می توان به دسترسی اینترنت در تمام نقاط، خدمات آرایشی بهداشتی، شاتل فرودگاهی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، مرکز خرید و همچنین تجهیزات راحتی برای افراد کم توان و ناتوان اشاره کرد. نگران امنیت وسیله های گرانبهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی در نظر گرفته شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید. همچنین خدمات صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، واکس، خدمات کپی و فکس را نام برد ا.ین هتل مجهز به اسپا و ماساژ و همچنین استخر رو باز است. این مکان مجهز به دوربین مداربسته در بیرون هتل و جاهای عمومی هتل و همچنین نگهبانی ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل پولمن جی تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه سنکتوری آو تروس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پایانه ۲۱ پاتایا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا شو تیفانی ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا :۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قایقرانی فری پاتایا ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز گردشگری نوبان پیر : ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است