search
menu

هتل Nova Platinum Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nova Platinum Hotel
انواع اتاق های هتل نوا پلاتینیوم پاتایا و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی و تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل نوا پلاتینیوم پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Nova Platinum Hotel


هتل نووا پلاتینیوم مجهز به امکانات مدرن در جنوب پاتایا واقع شده است. شهر پاتایا با جمعیتی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، کوچکترین شهر ساحلی کشور تایلند است که در ساحل شرقی تایلند در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده. شب های زنده و پر از هیجان پاتایا باعث شده در طول سال، کلی گردشگر در حال خوشگذرانی در این شهر باشند. علاوه بر شب های پر انرژی و زندگی شبانه، پاتایا به دلیل جاذبه های تفریحی و چشم اندازهای ساحلی بسیار زیبایش هم یکی از مشهورترین مناطق تفریحی تایلند و جهان به شمار می رود.
اگر نمی خواهید روزهای سفرتان با سردرگمی و نداشتن جای استراحت خوب خراب بشود باید هتل نوا پلاتینیوم را برای اقامنت خود رزرو کنید. این هتل بسیار زیبا و با شکوه دارای کیفیت فوق العاده بالا در ارائه خدمات و پاسخ گویی به مهمانان است. هتل نووا دارای موقعیت بسیار خوبی در شهر پاتایاست و دسترسی به تمامی نقاط شهر را برای مهمانان آسان می کند. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، خاطره ای خوش را برای خود رقم بزنید.

انواع اتاق های هتل نوا پلاتینیوم پاتایا و امکانات آن ها


هتل نووا پلاتینیوم ۲۷۰ اتاق دارد که همگی با سبکی مدرن و دلپذیر طراحی شده اند. هر اتاق بالکن اختصاصی با میز و صندلی راحتی دارد و همگی مجهز به امکانات دستگاه تهویه هوا، چای و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه دی وی دی پلیر، مینی بار در اتاق، میز کار، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان و سشوار هستند. همه اتاق ها با پنجره های بزرگ و دلباز نور گرم و امید بخش خورشید را به اتاق ها هدایت کرده و از طرفی دیگر با چشم انداز رو به کوه استخر و باغ هتل زیبایی های طبیعی پاتایا را به رح می کشند.

رستوران هتل


رستوران های هتل نووا پلاتینیوم با انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و محلی تایلندی را برای مهمانان فراهم می کند و دیگر نیازی نیست که برای چشیدن طعم غذاهای محلی تایلندی به رستوران های مرکز شهر بروید. رستوران های هتل دو فضای باز و داخل سالن دارند و می توانید در هر یک از سالن ها که راحتترید غذای خود را نوش جان کنید.
در رستوران کیارا صبح خود را با یک صبحانه آمریکایی آغاز می‌ کنید، این رستوران با تنوع غذایی بالا آماده پذیرایی از مهمانان می باشد، این رستوران غذاهای محلی و هندیو همچنین برای کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند و یا حتی اگر گیاه خوار یا وگان هستید با خیال راحت در این رستوران غذای مورد نظر خود را سفارش و از تنوع بالای منو آن لذت ببرید. برای اینگه گلویی تازه کنید می توانید سری به کافه بار پوول بزنید. این کافه بار با انواع اسنک ها و نوشیدنی های متنوع آماده پذیرایی از مهمانان است.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل


هتل Nova Platinum Hotel از امکانات در سطح عالی برخوردار است. سالن مجهز به دستگاه های ورزشی و تناسب اندام، حس خوب شادابی و سلامتی را در کنار لذت بردن از سفررا به شما ارائه می دهد. اگر فرزندتان را همراه آورده اید نگران نباشید در این هتل خدمات نگهداری از کودک وجود دارد. بعد از یک روز کامل گشت و تفریح در شهر و خستگی روز، می توانید با برگشتن به هتل و استفاده از خدمات ماساژ و اسپا و ریلکسیشن همرا با نوشیدنی های عالی در هتل انرژی از دست رفته خود را باز یابید.

امکانات و خدمات کلی هتل


نگران امنیت وسیله های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید. میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تبدیل ارز، استخر روباز، خدمات خشکشویی، خدمات ترانسفر فرودگاهی و آسانسور از دیگر امکانات هتل هستند. به یاد داشته باشید که حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند. این این هتل مجهز به سنسور تشخیص دود سیگار وسیستم های دزدگیر است. اگر قرار کاری دارید و به دنبال سالن مناسبی هستید، اتاق جلسات این هتل برای برگزاری نشست های کاری مناسب است.
اگر قصد سفر به تایلند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر مقاله مقایسه شهرهای توریستی تایلند را بخوانید.

فاصله هتل نوا پلاتینیوم پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پاتایا: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل کووسی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل پراتومناک: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کافه هارد راک: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آتلت: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است