search
menu

هتل MP Mansion Residence Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MP Mansion Residence Pattaya
امکانات عمومی هتل ام پی منشن رزیدنس پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ام پی منشن رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل MP Mansion Residence Pattaya


هتل ام پی منشن رزیدنس هتلی سه ستاره در شهر پاتایا واقع شده است که تقریبا ۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. این هتل زیبا در فاصله نزدیکی از خیابان مشهور واکینگ شهر پاتایا واقع شده و جزو هتل هایی است که در هنگام سفرتان به شهر پاتایا پیشنهاد می شود، مطمئن باشید از اقامت در MP Mansion Residence Hotel پشیمان نخواهید شد و برایتان سفری خاطره انگیز رقم خواهد خورد. تصور کنید در یکی از بهترین گزینه های شهر اقامت دارید و لحظات خوشی در انتظار شماست. بهتر است بدانید فاصله این هتل تا فرودگاه پاتایا حدودا ۳۰ کیلومتر است و برای دسترسی به فرودگاه برایتان شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی دایر گردیده اند. همه تلاش کارکنان هتل ام پی منشن اینست تا با ارائه خدمات رفاهی مناسب برایتان اقامتی دلنشین فراهم کنند تا لحظات خوشی را تجربه کنید. در نزدیکی این هتل نیز چندین مرکز خرید وجود دارند که همین امر سبب شده تا در میان دوستداران خرید محبوبیت داشته باشد.

امکانات عمومی هتل ام پی منشن رزیدنس پاتایا


یکی از اصلی ترین امکانات هتل ام پی منشن اینترنت وای فای رایگان است که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. همچنین پذیرش به صورت ۲۴ ساعته توسط پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل انجام می گیرد، توجه داشته باشید که پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، تایلندی و روسی تسلط دارند. در هنگام رزرو بلیط هواپیما خارجی و رزرو این هتل زیبا توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند جای نگرانی نیست، زیرا در MP Mansion Residence Hotel امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. در بخش لابی هتل امکاناتی نظیر تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط هواپیما و اتاق چمدان وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی نظیر استخر شنای روباز همراه با صندلی های آفتاب گیری جزو امکانات معروف این هتل به شمار می روند، این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در طول سال به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود. از جمله مزیت های MP Mansion Residence Hotel می توان به فاصله اندک آن تا ساحل اشاره کرد که در عرض ۱۶ دقیقه پیاده روی دسترسی خواهید داشت و با قدم زدن در ساحل جذاب پاتایا خاطرات به یاد ماندنی در ذهنتان رقم خواهد خورد. برای طرفداران بیلیارد نیز در لابی هتل میز بیلیارد قرار داده شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۲۸ اتاق در انواع مختلفی است، این اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، سوئيت مینی و سوئيت بزرگ. توجه داشته باشید که اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند. چیدمان اتاق های هتل ام پی منشن با دکوراسیون و اسباب مدرنی هستند، همچنین همه اتاق ها در MP Mansion Residence Hotel به طور روزانه نظافت می شوند و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، یخچال، مایکرویو، مینی بار و وسایل آشپزخانه هستند. در داخل اتاق ها می توانید به گاوصندوق، کمدلباس و بالکن دسترسی داشته باشید.
در داخل همه اتاق ها حمام های اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، سرویس فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار هستند. دقت داشته باشید که سیگار کشیدن داخل اتاق های این هتل ممنوع است. همچنین اقامت در MP Mansion Residence Hotel برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان بوده و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز برایتان غذاهای تایلندی، شرقی، محلی و بین المللی در همه وعده های غذایی سرو می کند.

فاصله هتل ام پی منشن رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تپه پاتایا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ رویال پلازا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی پاتایا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمتین: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دنیای زیرآب: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است