search
menu

هتل Markland Beach View Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Markland Beach View Pattaya
امکانات کلی هتل
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مارک لند بیچ ویو از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Markland Beach View Pattaya


هتل مارک لند بیچ ویو، یکی از هتل های سه ستاره زیبا در شهر پاتایا، کشور تایلند است که با فراهم آوردن امکانات و خدمات گوناگون سعی در تأمین اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در نقطه بسیار زیبایی از شهر واقع شده و از چشم انداز بسیار جذاب دریا برخوردار است. هتل Markland Beach View مقابل ساحل شمالی پاتایا قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی مجهز و زیبا است. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید نیز سریع و آسان است. پرسنل هتل با تلاش های شبانه روزی قصد دارند خاطره خوشی از اقامت در این هتل برای مهمانان بسازند.

امکانات کلی هتل


در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمانانی که از شهرها و کشورهای همسایه به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل که امنیت بالایی هم دارد، استفاده کنند. در سراسر هتل مهمانان قادر هستند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. ساحل اختصاصی هتل از جمله امتیازات مثبت هتل به حساب می آید و مکان فوق العاده ای برای لذت بردن از دریا و آفتاب است. لابی هتل Markland Beach View Pattaya جایی است که مهمانان به هنگام ورود به بنای هتل در آن حضور پیدا می کنند. در لابی هتل امکاناتی مانند میز، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه ای تی ام (ATM)،سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، مینی مارکت و فروشگاه برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به نیازهای آن ها است. کادر پرسنل بسیار مجرب، زحمتکش و خوش برخورد هستند و با شکیبایی مهمانان را در خصوص سوالاتشان راهنمایی می کنند. همچنین، کارکنان هتل با تسلط به زبان های تایلندی و انگلیسی به راحتی قادر به برقراری ارتباط با مهمانان هستند. مهمانان می توانند با مراجعه به پذیرش برای درخواست خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، پرینت، تبدیل ارز، خدمات تور، گشت شهری و بازدید از جاذبه های گردشگری پاتایا و غیره اقدام نمایند.
لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوانات خانگی شان را دارند، بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در این هتل صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


در ساحل اختصاصی هتل مهمانان می توانند به شنا، گرفتن حمام آفتاب و انجام ورزش های آبی مانند جت اسکی بپردازند. در این ساحل بار نوشیدنی جات نیز وجود دارد که برای مهمانان نوشیدنی های خنک و خوشمزه آماده و سرو می کند. در داخل محوطه هتل یک استخر روباز وجود دارد که در تمام سال قابل قابل استفاده است و از منظره زیبای دریا نیز برخوردار است. در اطراف استخر حوله، تخت و چترهای آفتاب تعبیه شده تا مهمانان از حمام آفتاب لذت ببرند.
مهمانانی که تایلند را برای ماساژ به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند، حتما خدمات ماساژ هتل را امتحان کنند و بدنشان را از خستگی های کسالت آور و انرژی های منفی پاکسازی کنند. علاوه براین، مهمانانی که در طول سفر هم از انجام تمرینات ورزشی شان غافل نمی شوند و به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت خاصی قائل اند، می توانند به سالن بدنسازی مجهز هتل مراجعه کرده و در آن جا به تمریناتشان بپردازند.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متفاوت برای مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. در این هتل واحدهای اقامتی شامل اتاق های توئین یا دوبل دلوکس با منظره دریا، اتاق های خانواده و سوئیت های اختصاصی مقابل ساحل هستند. تمام واحدها دارای دکوراسیون و چیدمان زیبا، شیک و دلباز بوده و رنگ های به کار رفته در طراحی آن ها بسیار هماهنگ و آرامش بخش هستند. اقامت در این اتاق ها مطمئن و راحت است. مهمانان بایستی توجه داشته باشند که استعمال دخانیات در تمام اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۳۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


نظافت و تمیزی اتاق های هتل قابل تضمین هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد و پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و روی سطوح رعایت و اعمال می شوند. در همه اتاق های امکانات رفاهی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون، کمد، سینک ظرفشویی، کابینت، آباژور، آینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن با منظره زیبای دریا هستند که در آن ها مبلمان و میز مخصوص فضای باز قرار داده شده اند.

فاصله هتل مارک لند بیچ ویو از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری هنری هنر در بهشت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار شب پاتایا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل فستیوال مرکزی پاتایا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا واکینگ استریت: ۴.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است