search
menu

هتل Land Royal Residence Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Land Royal Residence Pattaya
امکانات عمومی هتل لند رویال رزیدنس پاتایا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لند رویال رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Land Royal Residence Pattaya


هتل لند رویال رزیدنس پاتایا در فاصله نزدیکی از ساحل پاتایا و فاصله ۱.۵ کیلومتری از خیابان واکینگ واقع شده است. این هتل زیبا در پاتایای جنوبی قرار دارد و چشم انداز بی نظیری رو به شهر دارد، همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و توریست پذیر شهر پاتایا به جاذبه های گردشگری شهر نیز آسان است و برخی جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل نیز عبارتند از پاتایا مال و آکواریوم جهان زیرآب. هتل Land Royal Residence Pattaya در ۶ طبقه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است و نزدیکترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی U-Tapao است و ۴۴ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه قابل دسترس است، پس همین حالا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل لند رویال رزیدنس پاتایا


هتل لند رویال رزیدنس چندین امکانات رفاهی در اختیار گردشگران قرار می دهد و اقامتی خاطره انگیز رقم می زند. از امکانات رفاهی مشهور در این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، اتاق چمدان و تبدیل ارز اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Land Royal Residence Pattaya به زبان های انگلیسی، هندی، مالایی، کره ای و تایلندی صحبت می کنند. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی ندارید. از جمله خدمات نظافت مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه های جداگانه انجام می گیرند. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید. در صورتی که برخی از مسافران به وسیله اتومبیل شخصی سفر می کنند، در هتل Land Royal Residence Pattaya محلی به عنوان پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا از طریق ویلچر حرکت می کنند در این هتل امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل Land Royal Residence Pattaya می توان به استخر سرپوشیده اشاره کرد که در طی سال باز است و همچنین مورد بعدی باشگاه بدنسازی در این هتل است که شامل دستگاه های به روز دنیاست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل لند رویال رزیدنس ۴۵ اتاق با وسایل بسیار زیبایی چیده شده اند، انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق کینگ دولوکس، اتاق توئين دولوکس، اتاق دوبل دولوکس، اتاق دولوکس، اتاق اکونومی. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند. اتاق های موجود در هتل لند رویال رزیدنس به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون، میزکار، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، یخچال و گاوصندوق وجود دارند. برای دسترسی به اتاق های هتل Land Royal Residence Pattaya می توانید از آسانسور بهره مند شوید. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و سشوار هستند. توجه داشته باشید در زمان اقامت در این هتل اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید، اما برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است. اقامت برای کودکان تا ۵ سال بدون استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۶ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده های غذایی سرو می شوند، به طوری که در صورت اقامت در هتل لند رویال صبحانه سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود و برای وعده های ناهار و شام می توانید با پرداخت هزینه مربوطه غذا سفارش دهید.

فاصله هتل لند رویال رزیدنس پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم جهان زیر آب: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است